3 დღეა დაახლოებით Story Quest არ გამიკეთებია, დავდივარ Side Quest-ებზე, Nopon-ების სოფელში მაგრა გავერთე ისეთი Quest-ები იყო რო Nopon-ებზე კარგად შეგიქმნის წარმოდგენას რა არსებები არიან და მარტო ვიზუალური მხრით არ შემოიფარგლები იმდენ რამეს იგებ რასაზე მათ ხასიათზე და ყოფაზე საერთოდ. Riki მაგარი კაცია მარა არის 1-2 დეტალი რასაც მე მაგალითად ამოვაკლდებდი და უფრო ჩარჩოებში ჩასმული Fun იქნებოდა. ერთი Quest იყო რომელზეც რო წავიკითხე მაგრა ვიკაიფე და შესრულებისასაც სანამ გავერკვიე რა ხდებოდა მაგრა დავიტანჯე. მოკლედ Nopon მასტი ძალიან სასცილო გარეგნობის, მთელი სერიოზულობით ამბობს რო ამ ტროპიკულ ტყეში გვალვა იცისო და გვალვა რო არისო მდინარესთან გვინდა ბანაობაო მარა Shimmering Forte (Challenge Monster) არ გვაცდის ბანაობას და წადი მოკალიო. ნუ ავიღე Quest იმიტო რო მინდა ყველაფერი რაცაა ეს Side-ები გავაკეთო ლოკაციაში + Challange Monstre-ის მოკვლით Affinty Point-ებს იღებენ ჩარები ამაზე ცალკე დავწერ კიდე. მოკლედ წავედი და რაც ეწერა მისიაში ვიცოდი ის ადგილი მივედი და ვეძებ ამ მონსტრს და ვერ ვპოულობ. რაღაცა რომ არ გამოგდის უკვე ოფლი რო გასხავს და ცუდად რომ ხდები ეგრე ვარ. დავხედე კიდე მისიას Log-ში და ფრჩხილებში უწერია (On a hot day) ეგრევე მივხვდი რო დროის შეცვლა უნდოდა და დავიწყე დროის შეცვლა ანუ დაღამება/გათენება Menu-დან სანამ არ მოვიდოდა ეს გვალვიანი ამინდი, ზუსტად ვერ ვიტყვი მარა თითქოს როგორც დავასკვენი ჯერ საღამო/ღამე უნდა დააყენო რო მეტი შანსია წვიმა მოვიდეს (20:00 ვცადე მე) და მერე უნდა გაათენო შუადღეზე (დავუშვად 15:00) და მაგ დროს იცის გვალვა და ბუღი უნდა ასდიოდეს არემარეს. ))) (ტაკშტო გაითვალისწინე Slayer და კიდე თუ ვინმე ითამაშებს.) მოკლედ ასე თუ ისე ამოვწურე Monster/Challenge/Search Quest-ები და Collectable ქუესთებს მივდექი, და ერთი ვარდისფერი teenage დედალი ნოპონი მეუბნება "საკალელი" ნივთები მიყვარსო და რაღაცის შეგროვებას მავალებს ნუ წავედი მოვიარე ლოკაცია შევუგროვე ეს ნივთები. მივბრუნდი უკან მივუტანე და რო ჩავაბარე მისია ამბობს "Pepa so cute she could die and it would be cutest Nopon death ever" და ამაზე მაგრა ვიკაიფე ჯერ ხო ვითომ Fun პონტია მარა სხვა კუთხით რო შეხედო Takahashi უეჭველი თანამედროვე ახალგაზრდა თინეიჯერ გოგოებზე კაიფობს, ეს Kawai-ზმის სინდრომი რო აქვს ყველას და "საკალლობა" რო უნდათ. (ნუ არამარტო იაპონელებზე) საერთო ჯამში Nopon-ებზე წარმოდგენა დამრჩა რო არიან იაპონელები არვიცი რატო მარა რო ითამაშებთ ალბათ თქვენც იგივე ასოციაცია გაგიჩნდებათ და თან სიტყვაც როგორ გავს Nopon > Nippon. მარა მოხუცი Nopon-ები მაინც ყველაზე მაგარ Quest-ებს იძლევიან.
ეხლა რეალურად რო შევაფასოთ ამას რასაც ვაკეთებ სულ არ არის კავშირში Story-სთან ანუ Xenogears-ზე რომ ვჭედავთ მე და სლეიერა (და მგონი ბოროსაც ძაან მაგრა დაევასა) ის პონტი არ არის რაც ზემოთ დავწერე, Story-ში პერსონაჟების ურთიერთობებში და ასეშემდეგ კიდე ბევრი რამ ხდება რასაც აქ არ დავწერ და თუ Xenogears-ის Story-ს და Character-ების პარალელები იქნება ვიტყვი რომ Xenogears უფრო სხვა სტილია და Xenoblade-ს მირჩევნია Storyთი და პერსონაჟების Development-ით. რომ ავიღოთ Xenogears და Xenosaga, ორივე ხდება ერთ სამყაროში უბრალოდ ძალიან დიდი დროის სხვაობებით და Xenoblade კი იგივე საწყისი "Xeno" აქვს თავში მარა სულ სხვა სამყაროა, უკვე ახალს გვთავაზობენ თითქოს ძალიან ახლოსაა თამაში წინამორბედებთან მარა რო შეადარო გამოდის რომ სრულიად განსხვავებულია.
რაც შეეხება Gameplay-ს კომბატ სისტემა თავიდან ძალიან მარტივი ჩანს, არის Auto Attack რომელსაც რათქმაუნდა პერსონაჟი თვითონ აკეთებს (იგივე რაც MMO-ებშია Combat-ში რომ ხარ) და არის Art-ები, როცა ადიხარ უკვე მაღალ ლეველ-ზე არტები რაოდენობა იზრდება და პერსონაჟს შეულია მარტო 8 Art-ით ქონდეს არღჭურვილი Combat Bar. (მთავარ პერსონაჟს, Shulk-ს, აქვს Monado და შესაბამისად მონადოს დამატებითი Art-ებიც) Art-ები არის განსხვავებული ფერის (მაგალითად Icon ხატია წითლად, ვარდისფრად, მწვანედ, იასამნისფრად, შინდისფრად) და ერთი ფერის არტები ნიშნავს რომ ერთიდაიგივე სტილის ეფექტი ექნება მონსტრზე მაგ: ვარდისფერ იკონიანი დარტყმა მოწინააღმდეგეს Break Status დაადებს და თუ მწვანე იკონიან დარტყმას მივაყოლებთ(რომელსაც უმეტეს შემთხვევაში Topple Status აქვს) მოწინააღმდეგე დაეცემა მიწაზე რამდენიმე წამით უგონოდ და ყველანაირი Defence გაეთიშება და რათქმაუნდა ვერც შმოგიტევთ ამ დროის განმავლობაში.
თამაში პოლიგონების რაოდენობით და ტექსტურების მაღალი ხარისხით ვერ დაიკვეხნის მარა რომ შეხედავ თამაშს რატომღაც ძალიან ლამაზად გამოიყურება თამაში ყველამ იცით რომ Open World არის სრული ამსიტყვის მნიშვნელობით, დავუშვად Makana Woods-ში გადადიხართ რომელიმე ხიდზე და იყურებით ამ ხიდიდან რასაც ხედავთ ის ყველაფერი არსებობს და იქ მისვლა შეგიძლიათ და ისეა გაკეთებული რო ბოლომდე ყველაფერს ხედავ ანუ Field of Vision (Distance) არის ძალიან დიდი და თუ ჰორიზონტზე მთავრდება რუკა მაშინ დაინახავთ იმ დასასრულს როგორ გამოიყურება ის ადგილი. აი ამ ვიდეოში შეგილიათ იხილოთ რაზეც ვსაუბრობ.
>>>არმინდა ვინმემ ცუდად გამიგოს მარა გულწრფელად ვამბობ რომ Skyrim რო ვითამაშე თამაშის ბუნებით ვერ მივიღე ის სიამოვნება რასაც Xenoblade-ში ვიღებ.
თამაში Soundtrack-ები არის შედევრი. განსაკუთრებით მინდა Yoko Shimomura-ს Track-ები გამოვარჩიო. ალბათ ეს არის ის ერთ-ერთი დიდი ფაქტორი Open World-თან ერთად რაც Side Quest-ების კეთებას არ მოაბეზრებს მოთამაშეს.
Loading-ები - რაც ყველაზე ძალიან მეზიზღება თამაშებში. Xenoblade-ში ლოადინგს ათასში ერთხელ თუ ნახავთ და ისიც ძალიან პატარაა მაქსიმუმ 4 წამი. მენიუში სევლის ამბავიც ძალიან კარგად არის გაკეთებული მენიუს რომ გამოიძახებთ თამაში არ ჩერდება თქვენ ისევ აგრძელებთ სირბილს და ქვემოთ ამოდის პატარა Bar საიდანაც ირჩევ უკვე Quest Log გინდა ნახო Party-ში და Equipmentში ქნა რამე ცვლილება თუ სხვა. ყველაზე მეტად ის მომწონს რო რეალურად ეს მენუ ისეა გადაწყვეტილი რო სანამ დაკონკრეტდები რა გინდა თამაშს არ აჩერებ და როცა იცი უკვე სად უნდა შეხვიდე მაშინ ჩერდება თამაში და რაღაც დიდი მეიუს გახსნა არ გიწევს და იქ ძრომიალი რო იმ განყოფილებასთან მიხვიდე რაც გინდა.
კაცმა რო მკითხოს Sci-Fi პონტები არ მევასება მარა თამაშში ვარ გადავარდნილი.
P.S. Slay Colony 9-ში Side Quest რომაა Broken Watch თუ არ გაგიკეთებია მიბრუნდი და გააკეთე აუცილებლად Desiree ქვია NPC-ს რომელიც Quest-ს იძლევა. რომ ჩაბარებ მერე პროსტა გამოელაპარაკე.