Developer: Monolith Soft
Publisher: Nintendo
Designer: Tetsuya Takahashi
Composer: Yoko Shimomura, Yasunori Mitsuda
Xenoblade-ზე მუშაობს Tetsuya Takahashi და მისი სტუდია Monolith Soft, ჯგუფი რომლებმაც შემქნეს თავის დროზე Xenogears როდესაც იყვნენ Squaresoft-თან, შემდეგ კი Xenosaga-ს სერიები Namco-სთან
თამაში დააანონსეს E3 2009 -ზე, როდესაც ტრეილერი გამოვიდა
2010 ში იაპონურ ვერსიას დაერქვა Xenoblade, Tetsuya Takahashi-ის საპატივსაცემოდ
"who poured his soul into making this and who has been working on the Xeno series"
ამერიკული ვერსია კი ჯერჯერობით კი ისევ Monado: Beginning of the World -ის სახელს ატარებს
მიუხედავათ სახელწოდებისა რომელიც იწყება სიტყვით Xeno, ამ თამაშს არანაირი სთორის კავშირი არ ექნება Xenogears და Xenosaga სერიებთან, ასევე მოთამაშეს ექნება მეტი თავისუფლება და ნაკლები ყურადღება დაეთმობა სთორიზე გამახვილებულ cutscene-ებს.
თამაშს ექნება action-ზე დაფუძნბული საბრძოლო სისტემა და შეტევა მოხდება წამის ინტერვალებით, ისე როგორც ქონდა Final Fantasy XII-ს. თუმცა Special Attack-ები კონტროლდება "battle palette"-იდან. თამაშ ასევე ექნება ”დროის დაზოგვის” ფუნქცია, რადგან თამაშში იქნება დღისა და ღამის ციკლი, მოთამაშეს შეეძლება ააჩქაროს დრო და სასურველ მომენტში გააგრძელოს თამაში. ერთერთი მნიშვნელოვანი შესაძლებლობა, რომელიც ძალიან იშვიათია კონსოლურ rpg ებში, ეს არის Save ნებისმიერ მომენტში. რადგან თამაშის სამყარო ძალიან დიდია, იქნება პორტალები ლოკაციებში გადასასვლელად. თამაშის კდიევ ერთი სისტემაა "bonds system", მოთამაშე შეძლებს შეასრულოს sidequest -ები non playable character-ებთან ერთად, ამ quest ების შესრულება იმოქმედებს პერსონაჟის რეპუტაციაზე ქალაქებში, რაც ასევე გახსნის დამატებით story-ს მომენტებს. კიდევ ერთი კარგი შესაძლებლობა იქნება მოთამაშის ჩაცმულობის შეცვლა, რომელიც ბრძოლებშიც და cut scene-ბშიც შეიცვლება