Metro Exodus, PC, PS4, Xone | ინტერვიუ

ფორმატები ▶ გამოცდილება ▶ ანონსის ინფო ▶ რელიზის ინფო ▶ დეტალების სია ▶ პრევიუ
Riddick
Posts: 9862

Metro Exodus

Unread post#1 » 21 Jan 2019 01:25

Metro Exodus
>>>
ინტერვიუ 4A Games აღმასრულებელ პროდიუსერთან, ჯონ ბლოკთან (Jon Bloch)

- რატომ გადაწყვიტეთ "მეტროდან ამოსვლა" ?
- არტიომს ყოველთვის აინტერესებდა გარე სამყარო. მას არასდროს ჯეროდა სხვების მონაყოლის, რომ ვითომ მთელი დანარჩენი პლანეტა მკვდარია და იქ უკვე აღარაფერი ხდება. მას ყოველთვის ეგონა, რომ ეს სიმართლე არ იყო. Exodus დასაწყისში იგი რწმუნდება თავის შეხედულებების მართებულობაში და იწყებს ექსპედიციას, რამდენიმე სპარტანელ მეგობართან ერთად. რომლებიც მატარებლით, ჯერ კიდევ გამოუკვლეველი მიწებისკენ მიემგზავრებიან.

- რა ფარდობითობაა თამაშში მშვიდობიან და კომბატის შემცველ გეიმფლეის შორის?
- მოცემული თქვენი პირადი თამაშის სტილზეა დამოკიდებული. პირდაპირი დაპირისპირების მაგივრად, შეგიძლიათ უბრალოდ გვერდი აუაროთ ბევრ კომფლიქტს. ჩვენ თავიდანვე ვცდილობდით, რომ სწორი ბალანსი დაგვეჭირა თამაშის გეიმფლეი მიმართულებებს შორის. Exodus ასევე საკმაოდ ბევრი გვერდითი კონტენტი შეგხვდებათ, რომელიც შეგიძლიათ სხვადასხვა მეთოდით აითვისოთ, როგორც მშვიდობიანით, ასევე აგრესიულით.

- როგორი ტიპის გეიმფლეიზეა თამაში გათვლილი, უფრო გახსნილი დაპირისპირებები, თუ სტელსი?
- ჩვენი მიზანია, რომ მოთამაშეს მივცეთ იმის საშუალება, რომ ითამაშოს ისე როგორც მას მოსწონს. მაგრამ მთლიანობაში თამაში უფრო სტელსისკენ იქნება გადახრილი, რადგან სერიის აზრობრივი დატვირთვა უფრო გადარჩენის სტილზეა ორიენტირებული. რესურესბის ეკონომია, კრაფტისთვის საჭირო მასალების ძიება, ყველა ეს ელემენტი გაცილებით მნიშვნელოვანი გახდა და გეიმფლეის განუყრელ ნაწილს წარმოადგენს.

- რა კავშირიაქ თამაშს მის წინა სერიებთან?
- ჩვენ გავაგრძელებთ არტიომის ისტორიას. დაბრუნდებიან ნაცნობი პერსონაჟები, რომლებიც მასთან ერთად გაემგზავრებიან სამოგზაუროდ. დიმიტრი გლუხოვსკის წიგნის Metro 2035 მოვლენები, Metro: Last Light დამთავრების შემდეგ იღებს სათავეს, ხოლო Exodus Metro 2035 მოვლენების შემდეგ ვითარდება. აქედან გამომდინარე Exodus ერთი დიდი ისტორიის გაგრძელებას წარმოადგენს.

- არტიომის ისტორია Exodus სერიით დამთავრდება?
- ამ მომენტში მთელი ჩვენი ძალები მოცემული ისტორიის ხორცშეხმაზეა კონცენტრირებული. ჩვენ ჯერ არ განვიხილავთ სამომავლო გეგმებს. ამიტომ ჯერ დავამთავრებთ ამ პროექტს და მერე ვნახოთ.

- რა ტიპის წყაროებით, ან სპეციალისტების დახმარებით სარგებლობდით, იარაღების ვიზუალური მხარის და ბალისტიკის შექმნისას?
- იარაღებს ყოველთვის ისეთი ჩანაფიქრით ვქმნიდით, რომ მათი თეორიული არსებობა რეალურად შესაძლებელი ყოფილიყო.
Exodus იარაღების შექმნისას, ჩვენი მიზანი იყო, რომ მათ რეალიზმის კიდევ უფრო დიდი შეგრძნება ქონოდათ. ყოველშემთხვევაში 3D მოდელის კუთხით ჩვენ იარაღს მუშაობა შეუძლია და მისი აწყობა რეალობაშიც შესაძლებელია.

- რაზე მუშაობა იყო ყველაზე საინტერესო Metro Exodus?
- ყველაზე დიდი "ფიჩა" ჩვენ თამაშში გახსნილი სამყაროა. საინტერესო იყო იმის გამორკვევა, თუ როგორ უნდა განგვეხორციელებინა ეს იდეა რეალობაში, აქამდე ხომ ყველა თამაშის სერია სწორხაზოვანი იყო.
სრულიად გახსნილი ლოკაციების შემოტანა იყო ახალი ასპექტი, რომლის განხორციელებას უკვე სხვა ელემენტების შეცვლაც დასჭირდა. საინტერესო იყო იმ კონკრეტული ფორმულის ძებნა, რომლითაც ამ ყველაფერს ერთად შეკრავდა და აამუშავებდა.
ანუ ჩვენ უნდა გვეპოვა რაღაც შუალედი, რომ თამაში არც ძალიან სწორხაზოვანი და ამავდროულად, არც ძალიან გახსნილი არ ყოფილიყო. მოცემული ოქროს შუალედის საპოვნელად დაახლოებით 2 წელი დაგვჭირდა. თავიდან გვეგონა, რომ ყველაფერი მარტივი იქნებოდა. მაგრამ საქმეზე ბევრი მოულოდნელი პრობლემის წინაშე აღმოვჩნდით. ზუსტად ეს პროცესი იყო ყველაზე საინტერესო.

- და რა იყო ყველაზე რთული Metro Exodus შექმნაში?
- იგივე რაზეც ეხლა ვილაპარაკე. იმ ფორმულის მოძებნა, რადგან ჩვენ რომ მოცემული სიტუაციიდან გამოსავალი ვერ გვეპოვა, თამაშიც არ იქნებოდა. ეს თამაშის ფუნდამენტია, მის გარეშე, ჩვენ რაღაც საერთოდ სხვა რამის შექმნა მოგვიწევდა. იყო სეროზული ტექნიკური პრობლემები, ჩვენ მოგვიწია ძრავის მოდიფიცირება, იმისთვის, რომ მას დიდი ლოკაციების მხარდაჭერა ქონოდა. იყო გარკვეული პრობლემები დიზაინში და სხვა დეტალები რაც გახსნილ სამყაროს ახასიათებს.

>>>

შეგახსენებთ, რომ თამაშის გამოსვლა 2019 წლის 15 თებერვლისთვისაა დაგეგმილი.
"მეტრო ჩართონ"

User avatar
grigoli1970
Posts: 606

Re: Metro Exodus

Unread post#2 » 04 Feb 2019 14:37

ეს თამაში ვაბშე ცალკე განზომილებაა ყველაფერი კარგად გააკეთეს პირველ რიგში ატმოსფერო, გეიმფლეიც კაია, მეტრო ფართო თემაა ზოგადად ჩემთვის ერთერთი ყველაზე საინტერესო. ერთადერთი რაც ნერვების მომშლელია მონსტრებთან ბრძოლაა ვცდილობ ავირიდო ხოლმე ტყვიებიც ცოტაა და არაფერს არ დროპავენ მარა თავის მუღამი მაგასაც აქვს, ეგრევე რო ჩავწერო არ მგონია შემოვინახავ შავი დღისთვის :med:

Riddick
Posts: 9862

Re: Metro Exodus

Unread post#3 » 16 Feb 2019 17:30

მემგონი რაღაც აზრიანი ვეში გამოვიდა
"მეტრო ჩართონ"

Riddick
Posts: 9862

Re: Metro Exodus

Unread post#4 » 23 Apr 2019 03:52

"მეტრო ჩართონ"

Riddick
Posts: 9862

Re: Metro Exodus

Unread post#5 » 15 May 2019 00:29

ძაან დაძაბული და ქაოტური დაწყებააქ, ველოდებოდი როდის მორჩებოდა ბაევიკი რო თამაში დამეწყო. ორი ნაწილი მოვლენების მერე, რამე ცოტა წყნარით და დინამიურით რო დაეწყოთ არ იქნებოდა ცუდი.

შევდგი ფეხი ოუფენვორლდში https://i.imgur.com/GXgJP7S.png
"მეტრო ჩართონ"

Riddick
Posts: 9862

Re: Metro Exodus

Unread post#6 » 18 Dec 2019 17:28

შევეცდები სწორი განწყობა შეგიქმნათ იმათ, ვინც თამაშს აპირებს და მოდით პრობლემებით დავიწყებ.

Metro Exodus მთავარი პრობლემა არი უაზრო პათოსით მოწოდებული ცენტრალური სიუჟეტი, რომელიც საკმაოდ ზედაპირული და მომენტებში ალოგიკურია. ბევრი მოვლენა უბრალოდ იმიტო ხდება, რომ ერთ ადგილზე არ დარჩნენ გმირები.

საბჭოთა ანტურაჟი, ძალიან დიდი დეტალიზაციით და სიყვარულითაა თამაშში გადატანილი, მაგრამ ამავდროულად რაღაც ფუნქცია დაკარგულ მუზეუმში მოგზაურობას გავს. ალბათ ესეც იმიტომ, რომ ბევრ მოვლენას და გმირს სათანადო გაწერა და სიღრმე აკლია.

გახსნილ ლოკაციებზეც იგივეს თქმა შემიძლია. მათი მაშტაბები საკმაოდ პატარაა, იმისთვის, რომ თავი ოუფენვორლდში იგრძნო. ეს ლოკაციები, ფაქტიურად ერთი ცენტრალური დავალებიდან, მეორემდე მისასვლელი ფართო გზებია (უდაბნოს თუ არ ჩავთვლით).

მაგრამ ყველაფერი ეგრე ცუდათაც არ არი. თამაშის დროს, გახნილ ლოკაციებზე, სპეციალურად მხოლოდ ფეხით დავდიოდი, რომ უკეთ მენახა გარემო. ბოდიალი, მომენტებში ძალიან ატმოსფერული პანორამებით მასაჩუქრებდა : https://i.imgur.com/7dtzQlq.png \ https://i.imgur.com/uMgSqj4.png \ https://i.imgur.com/UiEnQ1P.png \ https://i.imgur.com/VDosuyZ.png \ https://i.imgur.com/rK6Z5XB.png \ https://i.imgur.com/EU0B6gn.png \

ლოკაციაზე კიდე ცენტრალური დავალების გარდა, მინიმუმ ერთი კარგად გაკეთებული ქვესთი, ან ატმოსფერული ლოკაცია მაინც მხვდებოდა, რაც მახსენებდა თუ როგორი უნდა ყოფილიყო მთლიანი თამაში. მაგალითად ხეზე აშენებული შტაბი, რომელსაც საღამო ხანს მივაკვლიე, ავედი და მონადირის თავშესაფარი აღმოჩნდა. კარგად გავლუტე, დავკრაფტე ყველაფერი, ცეცხლთან მოვეწყე და რო დაღამდა, უცებ ქვევიდან დათვის ღრიალი ისმის. ჩუმად გადავიხედე და თურმე მგლებს დასდევს იქვე შტაბის ქვემოთ: https://i.imgur.com/esNtw96.png \ https://i.imgur.com/8dkJQnq.png

იყო საერთოდ დამოუკიდებელი, მისიები სადაც ბოლომდე წყდებოდი ცენტრალურ სიუჟეტს და იღებდ დასრულებულ, საინტერესო ამბავს და გეიმფლეი ექსფერიანსს: https://i.imgur.com/E5Zp4sP.png \ https://i.imgur.com/QCunHL8.png

ზოგადად როად მუვის წყობა, თამაშს ძალიან მოუხდა. საერთოდ არ მქონია იმის განცდა, რომ მეტრო მეტროში უნდა ხდებოდეს. მატარებელი და მასში, ან მის გარშემო მიმდინარე მოვლენები, ცენტრალური ფასეულობაა თამაშის: https://i.imgur.com/awgOHoK.png \ https://i.imgur.com/JJpW6EO.png \ https://i.imgur.com/x712N5P.png \ https://i.imgur.com/mfe9p6r.png \ https://i.imgur.com/nErWJBW.png \ https://i.imgur.com/FtEnanO.png \ https://i.imgur.com/N6evSKX.png \ https://i.imgur.com/taAQYno.png

ამ ყველაფრის თავში, ერთი სასიამოვნო სიურპრიზი მელოდა. Metro Exodus ფინალური არკა, როგორც ლგიკური დამაჯერებლობით, ასევე დრამატურგიით ძალიან კარგი აღმჩნდა. ბოლო ლოკაცია იყო ერთ-ერთი მთავარი ემოციური ექსფერიანსი ჩემთვის წელს. და ნუ სურათებსაც ბევრს არ დავდებ, რომ შემთხვევით ზედმეტი რამე არ გავამხილო : https://i.imgur.com/M31nkqz.png
"მეტრო ჩართონ"

Return to “Games”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


cron