Unread post#16 » 10 Jul 2022 21:50
გუშინ დავხურე და ბევრი რაღაცის გამო შემილია ვაკრიტიკო.
მთავარი მაინც ის არის, რომ ერთ მთელ პროდუქტად არ არი შემდგარი. ელემენტებად რო არჩევ, ყველა მიმართულებით რაღაც არ მუშაობს, ისე როგორც უნდა მუშაობდეს (სიამოვნებას არ განიჭებს) და ამის ერთიანობაც ისეთ ეფექტს ახდენს, თითქოს არ თამაშობ დამთავრებულ თამაშს.
ეს არ არი არც მეორე დისჰონორდის შედევრალური დონე, არც პირველი ორი ბიოშოკის, არც ელიან იზოლეიშენის და სამწუხაროდ ვერც სისტემ შოკ ორის. მაგრამ იდეებით, რაც თამაშში დევს, ჟანრით, რომელიც დეველოპერებმა აირჩიეს და მხატვრებით, რომლებიც სახეს უქმნიდნენ პროექტს, PREY რეალურად სათამაშო ინდუსტრიის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მოვლენაა, რომელიც აუცილებლად დარჩება ისტორიას.
აქ არ არი ისე, რომ 10 15 ან 20 პროცენტი არ მოგწონდეს თამაშის და გეკიდოს. აქ თითქმის 50 / 50 ვიყავი და სუ ამ კომფლიქტში ვიხარშე. რაღაცეები უზომოდ მოგწონს, რაღაცეები კიდე პირიქით, უბრალოდ არ მუშაობს და ვერ ეგუები, რადგან ის რაც კარგია ძალიან მაღალი დონის არი.
აი ჩამოვთვლი.
არ მომწონდა კოსმოსში ფრენის მექანიკა, რომელიც რეალურად მოუხერხებელია და სუ დისორიენტაციაში გაგდებს. სერიოზულად გღლის როცა ვერ იგებ ბანალურად სად ხარ და ობიექტს თავქვე უყურებ, თუ სწორად.
არ მომწონს ზოგადად სროლა იმიტო რო ფაქტიურად სულ ორი აქტიური იარაღია მთელ თამაშში, პისტოლეტი და ვინჩესტერი, რაც მაგრად გბეზრდება. ასევე არი იარაღები, ფიზიკურად სართოდ არ არი საჭირო.
არ მუშაობს სამყაროს დამუშავებაც. ზოგადად ცენტრალური სიუჟეტი ძალიან კარგი კიარა, ალბათ ყველაზე დიდი ფასეულობაა რაც თამაშს გააჩნია, მაგრამ თვითონ სამყაროს დამუშავება და სიღრმე მაგრად აკლია. მთელი პროცესი რაღაც მეილებს და ტექსტებს კითხულობ, მარა 60 70 პროცენტი აფსოლიტურად 0 ფასეულობის ინფორმაციას გაწვდის. მაგალითად როგორ მოიტანა ვიღაცამ ტვირთების სექციიდან გაზმასკები და დაალაგა საწყობში, მის თანამშრომელს კი თხოვს, რომ იქ არაფერი აურიოს. და მსგავსი არი ძალიან ბევრი, რაც მაგრად მოქმედებდა. ასევე სუ ყურადღებით უნდა იყო, რომ რამე რეალურად მნიშვნელოვანი არ გამოგრჩეს, რაც ასევე დამღლელია.
ზოგადად ორიენტაცია ძაან კარგი მაქ, მარა აქ ისეთი მოწყობააქ სადგურს, რომ ბექთრექინგით სიამოვნება ვერ მივიღე . თან ბოლოს მაგრად გიწევს იქით აქეთ სირბილი.
არადა ზოგადად ეგ ელემენტი ძაან პრიორიტეტულია ჩემთვის, როცა კარგად არი რეალიზებული.
ვერ ვიკაიფე ვერც ლეველ დიზაინით. ძალიან ზედაპირულია, რაც იმერსივ სიმისთვის ცოტა უპატიებელი მომენტია. ანუ ლოკაციების უმეტესობა იმდენად ბანალური მოწყობის არის, რომ უფრო რუტინული ხდება ექსფლორაცია, ვიდრე იმერსიული. ვერ ვიტყვი რო ყველა ეგეთია, არის კარგებიც, მაგრამ ძირითადი რაც იყო ასევე ცოტა დამღლელი ხდებოდა.
მაგრამ ამ მინუსებს აზავებს თამაშის ღირსებები, იდეები რაც მასში დევს და რაც სხვაგან არ მინახავს. კერძოდ მსგავსი ტიპის "უცხოების" კონცეფცია, რომელიც უზომოდ მომეწონა და პირიქით შემაყვარა ტიფონები. ზოგადად ორიგინალურობა, რაც გეხმარება რომ დისკომფორტები დაიკიდო და გააგრძელო. სამყარო რეალურად უცხო და მისტიურია, რისი ნახვა და აღქმა ნამდვილად ღირდა იმ ყველაფრის ფასად რაც დავწერე.
შერეული, მაგრამ მაინც ძალიან დონე ექსფერიანსი იყო. ძალიან დიდი ხნის პაუზის მერე თამაშების მუღამი დამიბრუნა <3