hellwalker - Spec Ops: The Line
ხო აი Defiance არვიცი. მაგრად არ მომეწონა თავის დროზე, მორალურად მოძველებული და ცარიელი მომეჩვენა, დაჟე კაენის არკაც არ გამივლია თავიდან, ისეტი დასკრიფტული და სწორხაზოვანი იყო (ლოკაციებზე წვეტიანი გამონაზარდები როა, რო მტრები დაკიდოს კაენმა და რაღაც ეგეთი ბანძი პირობითობებით იყო გატენილი). მაგიტო მიჭირს ეხა ამ ორის ერთმანეთთან დაკავშირება. დაჟე ის ფაქტიც, რომ უნიკალური არააქ სიუჟეტი, მარა პარალელებში 17 წლის წინ ვორკრაფტის ერთ-ერთი სიუჟეტული არკა და დეფიანსი რო მოგყავს, უკვე მინიმუმ ორიგინალური და იშვიათია, თუ უნიკალური არა :) ანუ იდეა იმაშია რო მტრები ვისაც ებრძვი გამოაჩინო როგორც რეალური ადამიანები, ლოგიკურად მოტივირებული და საინტერესო ძალა, რომელსაც შეგილია უთანაგრძნო - დაჟე ძაღლს რო უკლავ ვიღაცას, იმას მივარდება და სახელს ეძახის, ეფერება სიკვდილამდე - ეგეთი ელემენტები არი ჩემთვის კაკრას უნიკალური. რო ვითამაშებ უფრო კარგად მეცოდინება რა, ეხა რთულია ლაპრაკი. ეს ტრანსფორმერი რო არ ჩაესვა სერიოზულ თემებს ამოწევდა და მაგრად წაიყვანდა რაღაცეებს წინ ეს თამაში.
პ.ს. ისე The Walking Dead თამაშში არაა რამე ესეთი? ორი მხარე და ორივეთი რო თამაშობ, ორივე რო "კარგი" ტიპები არიან ?