Bloodborne, ანონსის ინფო > Souls-like > PS4

თამაშები ▶ დეტალების სია ▶ აღწერა ▶ შთაბეჭდილება ▶ პრევიუ ▶ მიმოხილვა ▶ ანალიზი ▶ სერიის რეტროსპექტივა
Ryusuke
Posts: 6

Bloodborne

Unread post#21 » 15 Oct 2014 02:00

ტეხს პს4 ექსკლუზივი როა :\\\

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#22 » 25 Oct 2014 14:15

UPD - ახალი ტრეილერი >>>
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#23 » 20 Nov 2014 23:15

დღეს კიდე რაღაც სურათები გავრცელდა: 1 2 3 4 5
პლიუს ერთი საინტერესო ფაქტი გახდა ცნობილი - თამაშში იქნება ავტოგენერირებადი დანჯეონები >>>
ვითო პლიუსად იმუშავებს ?
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1729

Bloodborne

Unread post#24 » 21 Nov 2014 01:13

სურათები ძალიან კარგია, ინფო ჯერჯერობით არ მომწონს.
ანძა და გზა...

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#25 » 06 Dec 2014 12:46

UPD - Game Awards trailer >>>
ცოტა დეტალურად გვაჩვენეს Bossfight და მომენტში Dark Souls II მომდევნო დამატება მეგონა )))
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
SLaYeR
Posts: 5279

Bloodborne

Unread post#26 » 06 Dec 2014 18:05

ბიჭო კი, მე ვაბშე Aldia's Keep მეგონა თავიდან ))))))
ეს კომბატი სწრაფი და საინტერესო ჩანს და ატმოსფეროსაც მოაქვს, პროსტა რამე სხვა ლოკაციები მაინტერესებს ეხლა, იმ dungeon-ებზე გვანახონ რამე რას აპირებენ
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#27 » 07 Dec 2014 01:51

აი კაკრას რაც გაინტერესებდა ისიც ანახეს - >>>
მიწისქვეშა ლოკაციები, ჭაობი, ავტორეგენირებადი დანჯენები, ახალი მონსტრები, ერთი სიტყვით გემრიელობაა, მარა ხარისხი არ ვარგა.
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
SLaYeR
Posts: 5279

Bloodborne

Unread post#28 » 07 Dec 2014 19:17

რატომღაც მაგარი boring და ერთფეროვანი მგონია ასეთი dungeon-ები, ტექნიკურადაც დეტალიზაციას მოკლებული იქნება რა იმ მხრივ რო ერთხელ შექმნილ დიზაინს არ დადებენ და რენდომზე დალაგდება. არ მომწონს კაროჩე ეგ მიდგომა და მანდ კოოპი საერთოდ ტასკა იქნება, წარმოვიდგინე ინვეიდის დროს რო ვინმეს ვეძებ ლაბირინთებში. 1-2 ჯერ რო იყოს რომელიმე ბოსის წინ უფრო გაპრავდებოდა და სიხშირე გამიფუჭებს მუღამს. მაგის ხარჯზე გაჰარდკორება კიდე რაღაც ხალტურას გავს, კონტენტს რო ზრდი ლაბირინთებში ხეტიალით და რეალურად ერთზე და რთულზე არ იკლავ თავს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#29 » 07 Dec 2014 22:38

ხო მარა უფრო მრავალ ფეროვანი გახდება თამაში, თან რაც არ უნდა მამინუსოთ მაინც ფაქტია რო ძალიან გავს წინა პროექტებს, გინდაც ეს სვამპი რო ანახებს მეორეს ლოკაცია გამახსენდა იმ წამსვე. რაღაც ახალი მექანიზმები ჭირდება თამაშს და ეს ავტო რეგენირებადი ლაბირინთები (თუ რათქმაუნდა შესაბამის დონეზე იქნა გაკეთებული) უფრო მოუმატებს ინტერესს, დაძაბულობას და ჰარდკორს. მაგრად მომეწონა სვამპის დიდი მონსტრი, თავის ცეცხლოვანი ხმლით, მაგრაი საინტერესო მოწინააღმდეგე ჩანდა, ასევე ბოსიც არ იყო ცუდი (იმედია გამოსვლამდე არ დადებენ მთელ თამაშს).
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
SLaYeR
Posts: 5279

Bloodborne

Unread post#30 » 07 Dec 2014 22:50

მე არ დამიმინუსებია დაგეთანხმე :D მაგრა გავს, პირველსაც და მეორესაც და ალბათ სწორი გადაწყვეტილებაა ეგ.
კი მიცემს ეგ მრავალფეროვნებას თითონ გეიმფლეი თვალსაზრისით, გაწელავს და გაართულებს experience-ს მარა წარმოიდგინე ლოკაციაში რო შეხვალ და ვერ ეცნობი, trial & error პრინციპი აღარ იმუშავებს წინებივით, უფრო roguelike პონტში გაიჩითება, დიდი რაოდენობით რავი იმ ძველ მუღამს დაუკარგავს ეს ლაბირინთები. მე ის პონტი მომწონს თითოეულ კუთხეში რო იმახროვრებ რა ონსტრი დგას და მაგის მიუხედავად რო წვალობ გასვლაზე, ვიდრე ის რო ლაბირინთებში გზებს ეძებდე ყველა ng+ ზე
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#31 » 08 Dec 2014 00:22

ხო მარა შეილება ზუსტად მაგ დამახსოვრების თემას ებრძვიან, რიგით მეოთხე თამაშია უკვე ეს რომელიც იგივე კონცეფციას იმეორებს და რაღაც ახალია მაგ თვალსაზრისითაც საჭირო. სეთინგი ალბათ 99% მოეწონა, მისტიფიკაციებით სავსე სთორის იმედი დაბრუნდა, მარა რეალურად გეიმფლეი სტრუქტურაშიც არი ცვლილებები შესატანი. ბლოკისადმი მიდგომა ხო შეცვალეს, იარაღებიც უფრო ნაკლები, მარა უფრო გააზრებულად იქნებაო, მარა არაა საკმარისი, მაინც გავს ჯერ )))
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
Alucard
Posts: 435

Bloodborne

Unread post#32 » 09 Dec 2014 02:08

მე მაქვს ინიციატივა შემდეგნაირი ბოსის, სამონს თუ შეიყვან ბოსი Shadow Clone-ს უნდა ქმნიდეს და მაინ ბოსი შენ უნდა გალოქონებდეს და კლონი სამონს. + სამონი რაკი სხვის ვორლდში შედის უნდა უჭირდეს იქ არსებობა და უფრო სუსტი უნდა იყოს, Damage და Attack power უნდა უმცირდებოდეს ჰოსტის და სამონის საშვალო არითმეტიკული უხდებოდეს (თუ ერთ დონეზე არიან იგივე დარჩება)

ეს გამისწორდებოდა მაგრა ძალიან.

User avatar
SLaYeR
Posts: 5279

Bloodborne

Unread post#33 » 09 Dec 2014 21:26

მაგას ჯობია მარტო pvp დატოვონ. ისე როგორც მახსოვს ბოსი შედარებით ძლიერია ხოლმე სამონი როცა გყავს და სიცოცხლეც მეტი აქვს. Dark Souls-ში არტორიასის გარდა არცერთი ბოსი არ ხდება ადვილი სამონით, არტორიასიც ეტყობა დაიკიდეს dlc პონტში და იგლიჩება შუა move-ის დროს რო ირთვება target
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Ripster
Posts: 1546

Bloodborne

Unread post#34 » 09 Dec 2014 23:08

ds ებში ფანტომი როცა ხარ ჩვეულებრივი მობებიც უფრო ძლიერდებიან
ნუ არსად წამიკითხავს პირადი გამოცდილებიდან რაც მახსოვს ;დ
ალბათ რაღაც სისტემა იქნება ბალანსის პონტში ლეველების და ეგეთი რამეების გათვალისწინებით

პ.ს.
ნუ აი ძააააააააააააალიან მომწონს ამის სეთინგი
ვიცხოვრებდი შიგნით
"სისხლები"ც ასწორებს <3
შლამი...

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#35 » 10 Dec 2014 03:06

ეხა წავიკითხე რაღაც ახალი დეტალები და რაც გავიგე შევეცდები ჩამოვწერო, რაც ვერა და ქვევით ლინკს დავტოვებ რუსულზე:

ანუ სამყაროში 10, ერთმანეთისგან სრულიად განსხვავებული, ლოკაცია იქნება წარმოდგენილი.
არი რაღაც მულტი-ფენიანი მიწისქვეშეთის სისტემა სახელად Chalice რომელიც ქალაქის ქვევით არის განთავსებული, ანუ ეს ავტო გენერირებადი ამბებიც საკმაოდ ხშირი და მაშტაბური იქნება.
ერთი დაგენერირების შემდეგ ყველა მიწისქვეშეთი იგივე ფორმას ინარჩუნებს, რაც მისი დეტალურად გამოკვლევის საშუალებას მოგცემთ.
ასევე ამბობენ, რომ ამ ეგრედწოდებული Chalice Dungeon გავლა ძირითად ისტორიაში ოფციონალურიაო.
თამაშის ბოსებიც ავტო რეგენირებად სისტემაზეა მორგებული.
ასევე თამაშში იქნება PVP რეჟიმი.

ორიგინალი რუსულად >>>
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
Alucard
Posts: 435

Bloodborne

Unread post#36 » 10 Dec 2014 03:26

სლეიერ ვერ დაგეთანხმები, HP-ს გაზრდა გაძლიერებას არ ნიშნავს, კომბატში თოთო ბავშვივით ხდება ბოსი უბრლაოდ მეტი დრო უნდა მოკვლას ვიდრე HP-ს გაზრდის გარეშე დასჭირდებოდა, კომბატის ისეთი მექანიკა აქვს რო რაოდენობა ძალიან დიდ გავლენას ახდენს. მარტო PVP რო დატოვონ ეგეც კარგი იქნება მარა სამონინგი თუ იქნება და თითქმის გამოუსადეგარი ყოველგვარი ბენეფიტის გარეშე, ან საერთოდაც თუ უფრო რთულს გახდის Bossfights-ს მაგის მუღამი უფრო მექნება რო კოოპში მოვკლა ვიდრე იმ ლოგიკით რო ვინმემ გამიყვანოს ბოსთან

User avatar
SLaYeR
Posts: 5279

Bloodborne

Unread post#37 » 10 Dec 2014 03:51

ვინმემ გაგიყვანოს მასე არ მახსოვს პირველ დარქში, არც დემონაში, მეორეში უფრო იყო მასე. არანაირად არ დამკლებია სიამოვნება, პირიქით მაგარი fun ხდებოდა პირველი ორი.
თან რავი მე NG და NG+ ები მარტო გავდიოდი, მერე ვიხმარებდი უკვე და მე თითონაც ვეხმარებოდი, ჩელენჯში არ მქონია დიდი განსხვავება, რაღაც 100% ის ძნელი თუა 80-90% ზე რო დავიდეს მაგას უფრო შევადარებ, თან პარტნიორზე ფიქრიც რო გიწევს ეგ ცალკე თემაა. ცალკე მუღამია რო გინდა რო ბოსი მარტომ მოკლა, ამიტო თუ გინდა გამოიძახებ თუ გინდა არა. მე ვეღარ ვხედავ მანდ რამე განსაკუთრებულ მუღამს პირველი გასვლის გარდა და ეგაც ონლაინი რო მქონოდა შეიძლება თავიდანვე დამეკარგა ეგ მუღამი. პროსტა კოოპის მუღამში ბოსის კლონი streets of rage-ივით არ გამისწორდება, ჯობია როგორცაა იყოს მარა მთლიანი თამაში უნდა იყოს დაბალანსებული თორე Dark Souls 2-ში მე შევდიოდი და რიპსტო მიყურებდა როგორ ვუკლავდი, არ ასწორებს ეგ
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#38 » 18 Dec 2014 12:26

ახალი ატმოსფერული სპოილერების პორცია: 1 2 3 4 5 6 7 8
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

User avatar
Ripster
Posts: 1546

Bloodborne

Unread post#39 » 18 Dec 2014 21:07

ვაბშე არ გავს ბოლო ნიტოს ;დ
შლამი...

User avatar
Riddick
Posts: 10127

Bloodborne

Unread post#40 » 18 Dec 2014 21:17

ნიტოს უკანონო შვილია
https://www.youtube.com/watch?v=FbccrO8qKog

Return to “Games”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


cron