The world of The Witcher 3: Wild Hunt is really big and entirely open–this is something we’ve been saying from the very beginning and that hasn’t changed. However, what we think is really important, is what can you do with and within that space, and not the size of it in square miles. Game worlds would be nothing without the stuff that makes games magnetic–the intensity, diversity, the magic behind what makes RPGs awesome. Characters in this world are real, you could believe they exist. The stories here stick with you and your choices are meaningful–this is what counts!
რედ დედის რანაირა? ავტოგენერირებადი მოვლენების პონტში?ვიჩერში იმედია მოროვინდის და სკაირიმის ნაირი ბალანსი იქნება მაგ მხრივ, მმაგრამ რატომღაც მაქ შეგრძნება რომ რედ დედივით იქნება მოწყობილი.
აბსოლიტურად გეთანხმები, მაგრად გამიფუჭა ექსფერიანსი მაგ მომენტმა, დასკრიპტული ექშენ ედვენჩერის გრძნობა მქონდა რო დავხურე.მარა მესამის იდეა, იმისდამიუხედავად რომ პატარა ეჭვებს აჩენსს, მეორისას მაინც ბევრად მირჩევნია. მეორეში მკვდარი იყო ექსპლორეიშენი, ლოკაციებმა რეალურობა დაკარგეს იმდენად პატარა და უაზროდ გამოტენილი იყო კონტენტით. პირველის გაშლილი სივრცე აკლდათ.
პირველში იყო ძალიან იშვიათი რამე დაჭერილი. საერთოდ ამ საიდ მისიებს ყველა RPG-ში რაღაც სქემით აწყობენ ხოლმე, აიღებენ რამდენიმე ვარიანტს და იმ ვარიანტების სხვადასხვა ვარიაცები გხვდება, მარა ვიჩერში სხვანაირად მიუდნენ, ფაქტიურად საიდებიც სიუჟეტური გახადეს, უველა უნიკალურ ისტორიას ყვებოდა, პატარპატარა რეფერენსები იყო სხვადასხვა ზღაპრების და მაგან მაგარი დადებითი მოგონებები დატოვა თამაშზე.ამხელა სამყარო არაა აუცილებელი გამოტენილი იყოს კონტენტით. ხანდახან უბრალოდ გაშლილი მინდორიც ჩაჯდება ატმოსფეროში. მთავარია ეს სიცარიელე ძალიან მონოტონური არ გახდეს და მინდვრის ბოლოში არსებულ სოფელში პატარა სიუჟეტი ვიხილოთ. სიუჟეტური და უბრალოდ გამოსაკვლევი კონტენტი ესე ერთმანეთს უნდა ანაცვლებდეს და კარგად უნდა იყოს დაბალანსებული. არც ცარიელი ლოკაციები იწელებოდეს და არც საიდ ქუესთების სიუჟეტი.
Users browsing this forum: No registered users and 265 guests