თითონ ტექსტურების მხრივ ნამდვილათ წინსვლაა მარა (SH3 ისეთი ტექსტურები იყო 80% თანამედროვე თამაშებში არაა ჯერ კიდე მაგ დონე) ეგ დიდს არაფერს არ ნიშნავს (მაღალი ხარისხის სურათია ობიექტზე გადაკრული, ან ერთი ობიექტი უფრო მეტი პოლიგონისგან შედგება - რაც საერთო ჯამში მაინც არ ნიშნავს გრაფიკულ წინსვლას). მნიშვნელოვანია თვითონ ძრავი და ამასაც, როგორც წინა სერიებს REDengine აკეთებენ. ანუ ტექნოლოგია იგივეა პროსტა თანამედროვე ფიჩერებით იქნება შევსებული და რაღაც Unreal Engine 3, ან Frostbite და CryENGINE დონეზე დარწმუნებულივარ ვერ მივა. ანუ თითონ თამაშის პროცესიდან ვერ მოვა რეალიზმის და დინამიურობის ისეთი შეგრძნება როგორიც BF4 მაგალითად, მარა ლამაზი იქნება და თუ მეორეს ქაჩავდა კომპი არამგონია ეს ვერ წაიღოს, პროსტა რაღაც დამატებითი ფუნქციების ჩართვა ექნება კაკრას იმ დამატებითი ეფექტებისთვის რაც REDengine 3 ჩააშენეს.
ეს თამაში ვიზუალით არასდროს მომწონდა დიდათ, რაღაც სპეციფიური გრაფიკა ქონდა მეორესაც და მოთხოვნები საკმაოდ გაუმართლებელი. ეს ნაწილიც ზუსტად იგივეს მაგონებს და გრაფიკა არც ამაში არაა პრიორიტეტული ჩემთვის, მითუმეტეს
ესეთი დონის კონკრუენტების გამო. გრაფიკა მაშინაა დასაფასებელი როცა კარგი ვიზუალი სტაბილურათ მუშაობს და სტაბილურობა პირდაპირ პროპორციულია ძრავის + პროგრამისტების რომლებმაც ეს ძრავი იციან და იდეალურად უკეთებენ ოპტიმიზაციას თამაშს (ესენი კიდე მაგ მომენტით დიდათ ვერ გამოირჩეოდნენ ვერასდროს).