Unread post#27 » 10 Nov 2013 16:08
ნუ ეგ არ არის პრობლემა, ერთი ლოკაციაა და თამაშში ბალანსი იქნება ამ მხრივ.
მომეწონა ინტერფეისი, აითემებზე ისევ არის ლორეს ფრაგმენტები, მარცხენა ქვედა კუთხის აითემებთან შემდეგი აითემის ნიშანია პატარაზე, რაც სკროლს უკეთესს ხდის, humanity-ს დასაბრუნებლად უკვე კოცონთან დაჯდომა აღარ გვჭირდება, ჰილინგი დემონასა და დარქის შორის არის, რაც კარგია (მაინორ ჰილინგ აითემი მქონდა ინვენტორიაში).
კომბატი მეც მომეწონა, უბრალოდ მართლა საგრძნობი იყო FPS-ის არასტაბილურობა, რაც ამ თამაშში ყველამ იცის, რა მნიშვნელოვანიც არის. სულ ორი იარაღი გამოვცადე, ერთი განსხვავება შევნიშნე აქ - პირველი დარტყმის სპამისას (გადაბმულად დარტყმისას) დემეჯი სხვადასხვაა მოძრაობებს შორის (მოკლე ნაჯახზე ასე იყო - ძლიერი, სუსტი, ძლიერი), რაც მომეწონა.
ლოკაცია იმით არ მომეწონა, რომ ხშირად ვვარდებოდი და ამით რეიჯის დონე იწევდა, გარემო მომეწონა, ფონი დემონას სტილში ლამაზი და ატმოსფერული იყო, თვითონ წინა პლანი დარქის ტყისა და დემონას შტორმის მსგავსი.
შუა ტესტისას ეკრანზე წავიდა მესიჯი სირთულე მაღლა იწევს რეგულაციისთვისო. შედეგად ტყეში ერთის მაგივრად ორი ძლიერი მობი დამხვდა. იმედია new game +'ში მასიურად არ მოხდება ეს.
სკელეტონების გამოქვაბულში შევედი თამაშისას. სამონერი ჰყავდათ, რომლის მოკვლის შემდეგაც აღარ გაცოცხლდნენ სიკვდილის შემდეგ. ანუ რაც Dark Souls-ში იყო ამათ მოსაკლავად ისე, რომ რესპაუნი აღარ მომხდარიყო - divine იარაღი აღარ არის აქ. დემონას სტილშია, რიპერის ტიპის სორსერერს კლავ და სულები / სკელეტონები აღარ რესპაუნდებიან სიკვდილის შემდეგ.
ბევრი ვერ ვითამაშეთ, ლოკაციაში სამონინგს და ინვეიდს ვეჩალიჩებოდი და დიდი პროგრესი ვერ ვნახე გზაში, იარაღის / არმორის აფგრეიდი არ მინახავს, მაგიასთანაც არ მითამაშია.
საბოლოო ჯამში კმაყოფილი ვარ რაც ვნახე, რელიზამდე performance-ს მიხედონ ცოტა და მგონი კარგ სულებს გვიმზადებენ წინ.
I won't miss.