Dark Souls II, PC, PS3

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
User avatar
SLaYeR
Posts: 6143

Dark Souls II

Unread post#21 » 30 Sep 2013 22:32

იმედია დედალია, თუ არადა ზნაჩეტ ახალი მოდაა მასეთი სირბილის იაპონიაში ))))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

eon
Posts: 29

Dark Souls II

Unread post#22 » 09 Oct 2013 10:18


Riddick
Posts: 11714

Dark Souls II

Unread post#23 » 09 Oct 2013 10:34

მაინც თვალს ვარიდებ რო ლოკაციები და მონსტრები არ დავისპოილერო )) მარა ძალიან მაგარი მსგავსებაა წინა ნაწილთან და ეგ მომენტი ეგრევე ჩანს. აქამდე მაინც ისეთი დემოები იდებოდა, რო ცოტა განსხვავებულს გავდა, მარა ეხა დავრწმუნდი რო იგივე თამაშია აბსოლიტურად.

ეონ ეს წესებიდან არის და გაითვალისწინე მაინც მომავლისთვის:
2.8 კომენტარის გარეშე ვიდეოების [video][/video] ფორმატში დადება აკრძალულია. კომენტარის არ მიწერის შემთხვევაში, შეგიძლიათ დადოთ უბრალოდ ლინკი, რომელზეც თვითონ ვიდეოს სახელი ექნება მითითებული. მოცემული წესი არ ვცელდება უშუალოდ ვიდეობის გასაზიარებელ თემებზე (მაგ. მუსიკა, თამაშების საუნდტრეკები და სხვა).

Riddick
Posts: 11714

Dark Souls II

Unread post#24 » 04 Nov 2013 23:10

რა საკაიფო საკოლექციოაქ იკაიფეთ აბა >>>

Riddick
Posts: 11714

Dark Souls II

Unread post#25 » 05 Nov 2013 01:10

აბა ვისაც პატარა "ლოკაციური" სპოილერებისაც არ გეშინიათ, ხაი რეზ ბლიად: 1,2,3,4,5,6,7,8
სასიამოვნო "poslevkusies" ტოვებს ))

User avatar
SLaYeR
Posts: 6143

Dark Souls II

Unread post#26 » 10 Nov 2013 14:39

ბეტა ვითამაშეთ მე და Tom Clancy-იმ
კომბატი მომეწონა, ლოკაცია სადაც ვიყავით ვერ მოვიხიბლე
ცოტა fps ვარდნები იყო რასაც იმედია გამოასწორებენ
ლაგსტაბერიც შემხვდა რომელთან წაგებასაც მოკითხვა მოყვა
გამოკვეთილი ცვლილებები რაც შევნიშნე არის თითქმის გაორმაგებული სტატები ასალეველებლად და HP რომელიც undead ფორმაში სიკვდილის შემდეგ ნელნელა იკლებს სანამ Human-ად არ გადაიქცევი, ცუდი ის იყო რო Huamn Effigy (Huanity-ის ალტერნატივა) საერთოდ ვერ ვიშოვე ;/
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

Dark Souls II

Unread post#27 » 10 Nov 2013 16:08

ნუ ეგ არ არის პრობლემა, ერთი ლოკაციაა და თამაშში ბალანსი იქნება ამ მხრივ.

მომეწონა ინტერფეისი, აითემებზე ისევ არის ლორეს ფრაგმენტები, მარცხენა ქვედა კუთხის აითემებთან შემდეგი აითემის ნიშანია პატარაზე, რაც სკროლს უკეთესს ხდის, humanity-ს დასაბრუნებლად უკვე კოცონთან დაჯდომა აღარ გვჭირდება, ჰილინგი დემონასა და დარქის შორის არის, რაც კარგია (მაინორ ჰილინგ აითემი მქონდა ინვენტორიაში).

კომბატი მეც მომეწონა, უბრალოდ მართლა საგრძნობი იყო FPS-ის არასტაბილურობა, რაც ამ თამაშში ყველამ იცის, რა მნიშვნელოვანიც არის. სულ ორი იარაღი გამოვცადე, ერთი განსხვავება შევნიშნე აქ - პირველი დარტყმის სპამისას (გადაბმულად დარტყმისას) დემეჯი სხვადასხვაა მოძრაობებს შორის (მოკლე ნაჯახზე ასე იყო - ძლიერი, სუსტი, ძლიერი), რაც მომეწონა.

ლოკაცია იმით არ მომეწონა, რომ ხშირად ვვარდებოდი და ამით რეიჯის დონე იწევდა, გარემო მომეწონა, ფონი დემონას სტილში ლამაზი და ატმოსფერული იყო, თვითონ წინა პლანი დარქის ტყისა და დემონას შტორმის მსგავსი.

შუა ტესტისას ეკრანზე წავიდა მესიჯი სირთულე მაღლა იწევს რეგულაციისთვისო. შედეგად ტყეში ერთის მაგივრად ორი ძლიერი მობი დამხვდა. იმედია new game +'ში მასიურად არ მოხდება ეს.

სკელეტონების გამოქვაბულში შევედი თამაშისას. სამონერი ჰყავდათ, რომლის მოკვლის შემდეგაც აღარ გაცოცხლდნენ სიკვდილის შემდეგ. ანუ რაც Dark Souls-ში იყო ამათ მოსაკლავად ისე, რომ რესპაუნი აღარ მომხდარიყო - divine იარაღი აღარ არის აქ. დემონას სტილშია, რიპერის ტიპის სორსერერს კლავ და სულები / სკელეტონები აღარ რესპაუნდებიან სიკვდილის შემდეგ.

ბევრი ვერ ვითამაშეთ, ლოკაციაში სამონინგს და ინვეიდს ვეჩალიჩებოდი და დიდი პროგრესი ვერ ვნახე გზაში, იარაღის / არმორის აფგრეიდი არ მინახავს, მაგიასთანაც არ მითამაშია.

საბოლოო ჯამში კმაყოფილი ვარ რაც ვნახე, რელიზამდე performance-ს მიხედონ ცოტა და მგონი კარგ სულებს გვიმზადებენ წინ.
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6143

Dark Souls II

Unread post#28 » 10 Nov 2013 21:45

მაგია ვნახე მე და ძლივს კლავდა მობბებს, ეგ კი არა ავალეველე int მარა ცვლილება ვერ ვიგრძენი ;/ იმედია მასე არ დატოვებენ ბოლომდე
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Alucard
Posts: 435

Dark Souls II

Unread post#29 » 11 Nov 2013 01:10

მათამაშეთ

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

Dark Souls II

Unread post#30 » 11 Nov 2013 16:13

გუშინ დამთავრდა, ისიც სამი საათით იყო.
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6143

Dark Souls II

Unread post#31 » 15 Jan 2014 10:20

ახალი ტრეილერი დაიდო. საინტერესო მონსტრების დიზაინია, სუფთა აღმოსავლურ სულში თუ ლავა დემონს არ ჩავთვლით))) იმედია კლიშე ევროპულ ღმერთთა პანთეონებიდან აღარ ექნებათ არანაირი შთაგონება. მირჩევნია სხვადასხვა ზღაპრებიდან/ლეგენდებიდან/თქმულებებიდან იყოს პატარ პატარა ელემენტები აღებული ასოციაცია რო გაგიჩნდეს და მორჩა, დანარჩენი დემონური სტილის სამყაროში შეიკრას უკვე.

>>>
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6143

Dark Souls II

Unread post#32 » 19 Jan 2014 17:04

From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11714

Dark Souls II

Unread post#33 » 21 Jan 2014 21:19

ძაან სპოლერია ეხა ეგ, რაც ამ თამაშისთვის ნაღდად არაა რეკომენდირებული ))) რო შევედი ეგრევე გამოვრთე

User avatar
grigoli1970
Posts: 845

Dark Souls II

Unread post#34 » 25 Jan 2014 03:04

იმედია ისეთი იქნება რო პირველი ნაწილი მოთელვად მომეჩვენება, ძაან მინდა ეხა ამ თამაშის ბნელ სამყაროში დავეხეტებოდე
smothered in the crib

Riddick
Posts: 11714

Dark Souls II

Unread post#35 » 26 Jan 2014 08:06

პირველი ორი გამარჯვებული ფარის რეალიზაცია თამაშში: 1,2,3,4,5

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

Dark Souls II

Unread post#36 » 26 Jan 2014 13:44

არ მომწონს პირველი. მოძრავი პოსტერივით იქნება ჩემთვის, საერთო ვიზუალური კონტექსტიდან ამოვარდნილია თითქოს.
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6143

Dark Souls II

Unread post#37 » 26 Jan 2014 15:07

dark brotherhood-ია თუ რა არის მეტი გემოვნება არ აქვთ ეგეთი ღლეობა რო არ აირჩიონ? ))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11714

Dark Souls II

Unread post#38 » 30 Jan 2014 02:27

"Visual Spoilers" - >>>

Riddick
Posts: 11714

Dark Souls II

Unread post#39 » 25 Feb 2014 23:43

    ახალი დეტალები:
  • სამყაროს ცენტრალური ჰაბის სახელი იქნება Majula.
  • თვითონ სამყაროს ერქმება Drangleic.
  • Majula-დან მოთამაშე სხვადასხვა სამყაროებში გადავა - Demon’s Souls ანალოგია.
  • სიბნელეში ჩირაღდნით მოსიარულე გმირს, შემხვედრი განათების წერტილების ანთება შეეძლება.
  • ახალი მოწინააღმდეგეების რაოდენობა ნამდვილად შთამბეჭდავია.
  • ფარინგი და ბლოკი ბრძოლის დროს უნიკალური პრიომის ჩატარების საშუალებას გაძლევთ, მაგიის და ისრების სროლის დროს კი გამძლეობა იხარჯება (სტამინა).
  • თითო ხელზე შესაძლებელია სამი იარაღის მიბმა, რომლებს შორის გადართვაც ჯოისტიკის ისრების მეშვეობით მოხდება.
  • სულების თემაც თითქმის არ შეცვლილა, იგი კვლავ უნიკალურ ვალუტას წარმოადგენს. მოთამაშე ერთზე მეტი სიკვდილის შემთხვევაში კვლავ ყველა სულს დაკარგავს.
  • კოცონთან გარკევული ნივთების დატოვების შემთხვევაში მის გარშემო მდებარე ლოკაციაზე მყოფი მტრები გაძლიერდებიან, მაგრამ მათგან ამოვარდნილი იშვიათი ნივთების პროცენტულობაც შესაბამისად მოიმატებს.
  • გაადვილდა ითემების გაუმჯობესების სისტემა - მათი შემდეგ ლეველზე გადაყვანისთვის უმეტეს შემთხვევაში მხოლოდ ერთი სახეობის ქვა და ერთი სახეობის ტიტანი იქნება საჭირო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6143

Dark Souls II

Unread post#40 » 26 Feb 2014 15:33

ეს Majula არ მომწონს, მირჩევნია firelink shrine-ივით ყოფილიყო და სადაც გნა მიდიოდე, ვიდრე ლოკაციებს ირჩევდე ;/
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 179 guests


cron