Undead Labs-ის სტუდიის ზომბი-შუთერი State of Decay. არა, ვაღიარებ, რომ უკვე სიტყვა ზომბის გაგონებაზე ეგრევე გინება მინდება. მძულს ის ხალხი ვინც ისედაც გადატვირთულ, ეგრედწოდებულ "პირდაპირ ეთერს" თავიანთი ძიშოვი პადძელკებით კიდე უფრო გაუსაძლის ხდიან. ხოდა რაზე დაურთე ეხა ეს ლამაზი წინასიტყვაობა ამ თამაშს? პროსტა არ მინდა რო შევცდე და ესეც ისეთივე ფეკალი აღმოჩნდეს, როგორიც სხვა პოპულარული სეთინგის ღეჭვის დროს დაბადებულნი. ხო ნუ ზომბები! არამგონია ვინმეს ისე უყვარდეს ზომბები, რომ ამდენი თამაშით და ფილმით უკვე ოდნავი გულისრევის შეგრძნება არ ეუფლებოდეს ამ უორიგინალურესი კაცობრიობის მტრების დანახვაზე. მარა რატომღაც მაინც ვითმენთ და გვგონია, რომ სრულიად ბუნებრივია ეს ამბავი (მარა ეს სხვა თემაა).
ხოდა როგორც ზევით მოგახსენეთ, ეს თამაშიც კაკრას ამ უბედურებისმიერ გამოწვეულ აპოკალიფსს ეძღვნება, ხოლო წარმატების მოპოვებას, რამდენიმე თვის წინ გამოსული Arma 2 ცნობილი მოდის Dayz-ის მსგავსი გეიმფლეი მოდელის გამოყენებით აპირებს. პრინციპში ჩემი პირადი ინტერესიც ზუსტად ამის გამო გამოიწვია - ამ მოდმა დაახლოებით Valve-ს L4D-ს მსგავსი რევოლუცია მოახდინა ზომბების "სუბკულტურაზე" და თუ ვინმე კარგად არ გარკვეულხართ, გირჩევთ ამას მაინც გაეცნოთ. ანუ მე იმას არ ვამბობ, რომ თამაშს აფსოლიტურად ყველაფერში, ნახსენები მოდს მიბაძვააქ განზრახული, არა, უბრალოდ გავრცელებული დეტალების თანახმად, ძირითადი პრინციპები მსგავსი იქნება. ასევე შეგახსენებთ, რომ მოცემული პოროექტის პირვანდელი სახელი Class 3 იყო და იგი მხოლოდ X360 უნდა გამოსულიყო, მაგრამ დღეისთვის იგი უკვე სხვა სათაურს State of Decay-ს ატარებს და პლადფორმების სიაში ბოქსს PC სახელიც მიუწერეს.
დეველოპერების თქმით, State of Decay მთავარი გამოსარჩევი მომენტი უზომოდ დიდი სათამაშო სამყარო გახდება. როგორც გაირკვა, იგი დინამიურია და მისი იერსახის შეცვლა მოთამაშეების ქმედებებზე იქნება დამოკიდებული. თამაში ასევე არ იქნება შემოფარგლული მჭირდრო სიუჟეტური ჩარჩოებით. თქვენ თქვენივე სურვილისამებრ შეგიძლიათ ამოარჩიოთ გადარჩენილების ბაზის ასაშენებელი ადგილი, ხოლო შემდეგ მის გამაგრებას მიჰყოთ ხელი - მოაწყოთ რესურსების მოსაპოვებელი გამოსვლები - შეებრძოლოთ ზომბებს და სურვილისამებრ უშველოთ სხვა გადარჩენილებსაც. უფრო დეტალური ინფორმაციისთვის, შეგიძლიათ მიმართოთ თამაშის ოფიციალურ საიტს P.S. კიდევ ერთი დაბალი ხარისხის ვიდეო
ხოდა როგორც ზევით მოგახსენეთ, ეს თამაშიც კაკრას ამ უბედურებისმიერ გამოწვეულ აპოკალიფსს ეძღვნება, ხოლო წარმატების მოპოვებას, რამდენიმე თვის წინ გამოსული Arma 2 ცნობილი მოდის Dayz-ის მსგავსი გეიმფლეი მოდელის გამოყენებით აპირებს. პრინციპში ჩემი პირადი ინტერესიც ზუსტად ამის გამო გამოიწვია - ამ მოდმა დაახლოებით Valve-ს L4D-ს მსგავსი რევოლუცია მოახდინა ზომბების "სუბკულტურაზე" და თუ ვინმე კარგად არ გარკვეულხართ, გირჩევთ ამას მაინც გაეცნოთ. ანუ მე იმას არ ვამბობ, რომ თამაშს აფსოლიტურად ყველაფერში, ნახსენები მოდს მიბაძვააქ განზრახული, არა, უბრალოდ გავრცელებული დეტალების თანახმად, ძირითადი პრინციპები მსგავსი იქნება. ასევე შეგახსენებთ, რომ მოცემული პოროექტის პირვანდელი სახელი Class 3 იყო და იგი მხოლოდ X360 უნდა გამოსულიყო, მაგრამ დღეისთვის იგი უკვე სხვა სათაურს State of Decay-ს ატარებს და პლადფორმების სიაში ბოქსს PC სახელიც მიუწერეს.
დეველოპერების თქმით, State of Decay მთავარი გამოსარჩევი მომენტი უზომოდ დიდი სათამაშო სამყარო გახდება. როგორც გაირკვა, იგი დინამიურია და მისი იერსახის შეცვლა მოთამაშეების ქმედებებზე იქნება დამოკიდებული. თამაში ასევე არ იქნება შემოფარგლული მჭირდრო სიუჟეტური ჩარჩოებით. თქვენ თქვენივე სურვილისამებრ შეგიძლიათ ამოარჩიოთ გადარჩენილების ბაზის ასაშენებელი ადგილი, ხოლო შემდეგ მის გამაგრებას მიჰყოთ ხელი - მოაწყოთ რესურსების მოსაპოვებელი გამოსვლები - შეებრძოლოთ ზომბებს და სურვილისამებრ უშველოთ სხვა გადარჩენილებსაც. უფრო დეტალური ინფორმაციისთვის, შეგიძლიათ მიმართოთ თამაშის ოფიციალურ საიტს P.S. კიდევ ერთი დაბალი ხარისხის ვიდეო