The Witness, PC

კონკრეტული თამაში ◀ პრევიუ ◀ დეტალები ◀ აღწერა ◀ შთაბეჭდილება ◀ მიმოხილვა ◀ სერიის რეტროსპექტივა
User avatar
Tom Clancy
Posts: 1768

The Witness

Unread post#41 » 20 May 2012 14:05

ანძა და გზა...

User avatar
SLaYeR
Posts: 5342

The Witness

Unread post#42 » 14 Jun 2012 18:16

Jonathan Blow მუშაობის პროცესში

>>>
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1768

The Witness

Unread post#43 » 21 Jun 2012 00:12

ანძა და გზა...

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1768

The Witness

Unread post#44 » 04 Jul 2012 16:36

Island Update - განახლებული კუნძულის სურათი + ბლოუს ინტერვიუ კოტაკუსთან.
ერთ-ერთი ციტატა ინტერვიუდან:

"I share this opinion: I don't like modern Japanese games because they treat me like I am stupid, and in doing so they rob me of many things that I value about games (such as the joy of discovery). I understand why they think this is necessary, but it really isn't.

There are of course notable exceptions (Dark Souls et al)."

წაიღო ჩემგან მეტი რესპექტი : D
ბლინ, რატომ არ ვიცოდი ამ ინტერვიუზე აქამდე, დავყრიდი კითხვებს ;/
ანძა და გზა...

User avatar
SLaYeR
Posts: 5342

The Witness

Unread post#45 » 04 Jul 2012 16:56

მმ modern-ში ბევრი რამე მოიაზრება + მარტო იაპონურში არ არის პრობლემა
თნამედროვეში შეიძლება ჩავთვალოთ MGS4-იც და CoD-იც, რა უაშია აქ იაპონური
უდიდესი პატივისცემის მიუხედავად მგონია რო ძალიან ბევრი შედევრი არ იცის ამ კაცმა
თუმა გარკვეულწილად შეხედულებებს ვიზიარებ, მარა ეს შემთხვევა ძალიან ზოგადად ნათქვამს ეხება და არ მომწონს, იაპონური ინდუსტრია ყოველთვის შემსრულებელი იყო, FF13-ით თუ მსჯელობს არ ვიცი ))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1768

The Witness

Unread post#46 » 04 Jul 2012 17:13

შეიძლება შენც არ იცოდე ბევრი ზედმეტად hand-holding იაპონური თამაშები : D
ამასთან ერთად, პოსტის ბოლოს გამონაკლისებიც ახსენა.

არ ვამბობ რომ მე ვიცი იმდენი stupidly mainstream იაპონური თამაშები, რომელთა რიცხვიც დასავლურს უსწრებს, უბრალოდ ბლოუს ნათქვამში ჩემთვის ერთ-ერთი უმთავრესი პრიორიტეტის კიდევ ერთხელ აღნიშვნას და მის Dark Souls-ში დაფასებას გამოვეხმაურე დადებითად. სპეციალურად გამოვყავი კიდეც, რომ ვინმეს "Japanese developers/games insult"-ად არ მიეღო.

ხოლო CoD-ზე და მისთანებზე ალბათ გეცოდინება მისი აზრი და კიდევ ერთხელ აქ დაწერა უადგილო იქნება.
ანძა და გზა...

User avatar
SLaYeR
Posts: 5342

The Witness

Unread post#47 » 04 Jul 2012 17:42

მე მიდგომაზე ვამბობ, ზოგადად იაპონურის მასე ხსენება არ არის მართებული, ნაგავი ორივეგან არის და დაკონკრეტება რაში დასჭირდა ვერ მივხვდი, ბარემ თამაშებიც დაეკონკრეტებინა ან მაგალითი ეთქვა..
ძალიან ბევრი თამაში გამოდის იაპონიაში რომელიც არც იცის დასავლურმა სამყარომ, მარა აბა იქაურებს კითხე როგორებია? ეგენი არც მე ვიცი და არც ბლოუს არ ეცოდინება მარა რაც ვიიცი და რასაც ვთვლი რო უნდა იცოდეს, მაშინ არ უნდა თქვას ზოგადად მასე ))
მინიმუმ DS-ს ბოლო წლების თამაშები რო ავიღოთ საკმაოდ გამოირჩევა ისეთები რომელიც პირიქით სულელებისთვის უფრო არ არის და ჟანრობრივადაც ძალიაან ბევრი ინოვაციაა
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1768

The Witness

Unread post#48 » 04 Jul 2012 18:32

რაში დასჭირდა და ჰკითხეს. პირდაპირი შეკითხვა მიიღო და პირდაპირ უპასუხა ის, რასაც ფიქრობდა. დღევანდელი იაპონური თამაშები რაც ითამაშა, ალბათ უმრავლეს შემთხვევაში იგრძნო მისთვის ზომას გადაჭარბებული hand-holding და joy of discovery გამანადგურებელი ფაქტორები. ალბათ დასავლურ თამაშებზე შეკითხვაზეც დაახლოებით იგივე შინაარსის პასუხი ექნებოდა. ამ შემთხვევაში უბრალოდ იაპონურ თამაშებზე იყო შეკითხვა და არც პოსტში გასცდენია მას.

P.S.
ბლოგის რომელიმე თეორიული პოსტის ქვეშ კომენტარით სთხოვე კონკრეტიკა. წესით, არ უნდა აარიდოს პასუხს თავი : D
ანძა და გზა...

BoromiR
Posts: 638

The Witness

Unread post#49 » 05 Jul 2012 03:30

სლეიერ რას ბაზრობ ვერ გავიგე რისი თქმა გინდა რომ იაპონელებს თამაშების კეთება შეუძლიათ ეხა ? ( გამონაკლისების გარდა ) ღადაობ ბიწო? მთელი სამყარო დასცინის იაპონელებს ჩემს ჩათვლით !! გონში არ არიან ბიცო მაგათზე *ლე მაინსტრიმ თამაშებს არავინ არ აკეთებ და თუ შენ შემთხვევით რაღაც ანდერგრაუნდ ჯრპგ ამოთხარე რომელიც არსად არაა ცნობილი ეგ უკვე სხვა საქმეა. შენ ხომ მშვენივრად ხვდები ეხა რომ შენ რომ ჩამოწერო ის თამაშები რომლების გამოც პატივს სცემ დღევანდელ იაპონიის ინდუსტრიას და მე რომ ჩამოვწერო მერე ჩემი სია თუ რა მძღნერობებს უშვებენ ვისი სია აღმოჩნდება უფრო გრძელი და შთამბეჭდავი...........
სწორს ამბობს blow. არც ამერიკელებს აქვთ უკეთესი სიტუაცია activision/ea-ის თამადობით მარა ბოშყო მათი თამაშები თუ არ მერჩევნოს იმათ რასაც იაპონელები უშვებენ დღესდღეისობით.
როგორც ჩანს შენ არ კითხულობ ფინანსურ სტატიებს გეიმსპოტზე ან სხვა საიტზე, კარგად არის ნაჩვენები თუ როგორ ედება იაპონურ ინდუსტრიას იმის გამო რო სირობებს უშვებენ.

User avatar
SLaYeR
Posts: 5342

The Witness

Unread post#50 » 05 Jul 2012 03:52

მე პა ბალშომუ ორივე ინდუსტრიასს თანაბრად ვუყურებ, ვარჩევ საუკეთესოებს და დანარჩენს ვიკიდებ
იმას ვამბობ რო ზოგადად მასე დაჯმა იაპონურზე არაა მართებულითქო იმიტო რო იგივეა დასავლეთშიც
ვის რა ურჩევნია ეგ სხვა რამეა მარა როცცა გვერდით ვიღაცა ამდენ ნაგავს ქმნისს და იაპონურ თამაშებს მიადგები რომლის უმეტეს შემთხვევაში გარტყმაში არ ხარ, ცოტა არ იყოს არაობიექტური გამოდის ნათქვამი
იაპონური კრიზისი საერთოდ სხვა თემაა, კი ბატონო ფართო მასშტაბებზე მოიკოჭლებენ მარა სამაგიეროდ ლოკალურად ბევრია კმაყოფილი, მაგის მიზეზი სხვა რამეშია საერთოდ და ანიმე კულტურის დიდი ზეგავლენაა მაგის მიზეზი. Siliconera-ზე სიახლე სიახლეზე იდება, მარა ბოლოს რა გამოდის არც მე ვიცი და არც მაგათ და საერთოდ არ ხდება საზღვრებს გარეთ გასვლა..
Phil Fish-მა თქვა მსგავსი რაღაც, გამოარჩია Demon's Souls, Dark Souls, Shadow of The Colossus მარა დააჯვა FFX-ს და სამართლიანადაც, ახალ ზელდას, Yakuza-ს ბოლო ნაწილს, მარა არის თამაშები თუნდაც Valkyrie Chronicles, თუნდაც Gravity Rush რომელიც არის თანამედროვე და არ არის დასაჯმელი. Fish-ის აზრი ჩემთვის მისაღებია, მისი ხედვაც, ხოლო ბლოუმ იქამდეც დადროპა ზოგადაად თამაშებზე (იქაც ვიზიარებდი გარკვეულწილად მის მოსაზრებას) და ახლაც, და აკლია კონკრეტიკა მის ნათქვამებს და არ მომწონს.
სტატია
ჩემი აზრი კი იაპონურ თამაშებთან მიმართებაში (უმეტესად ცნობილ title-ებთან) დიდი ხანია დაფეილებულია და გეცოდინებათ ჩემი აზრი, ეს დაიწყო იმით რო ინდუსტრიის ისეთი გიგანტებმა ჩაისვარეს როგორებიცაა Squarenix და Capcom, მარა მეორე მხრივ რო ევხედოთ Capcom-ის fighting-ებს ნორმალური წინსვლა აქვს, ხოლო Squarenix რიის publisher-იც იყო და არა developer საკმაოდ ნორმალური თამაშები გამოდგა, მაგალითად Tri Ace-ის title-ები. ამას გარდა არის ისეთი კომპანიები რომელიც მართლა ხარისხიან პროდუქტს უშვებენ, მაგალითად ATLUS, Nippon Ichi, Clover, Level 5, ამიტომ მასე ზოგადად ვერ ვილაპარაკებ ჩა*ლევებაზე როცა საკმაოდ ინოვაციური პროექტები იქმნება. ხოდა ის რის ნაკლებობაზეც ლაპარაკობს Phil Fish, მე ვერ ვხედავ მაგას იმიტო რო იმ გიგანტების ადგილი სხვა სტუდიებმა შეავსეს და დამსახურებულადაც. და კიდევ ერთს დავამატეებ, თუ რატომ მაქ თანამედროვე რეტრო სტილის თამაშებთან კარგი დამოკიდებულება ბოლო წლების განმავლობაში, იმიტო რო მანდ არის ხარისხი და მანდ მიყვებიან ფესვებს რომელიც ვარგოდა და ფანებზე გათვლილ ფინანსურ გათვლებს არ დაუნგრევიათ. თუ ამ ყველაფრის გრანიოზულ პროექტად ქცევა ვერ ხორციელდება ეს შეიძლება ფინანსებს და ტექნოლოგიას დაბრალდეს მარა არა იდეებს ან იმას რო modern japanese games suck
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

BoromiR
Posts: 638

The Witness

Unread post#51 » 05 Jul 2012 04:16

იმას ვამბობ რო ზოგადად მასე დაჯმა იაპონურზე არაა მართებულითქო იმიტო რო იგივეა დასავლეთშიც

არ არის მასე. ნაღდათ არ არის მასე.
ვის რა ურჩევნია ეგ სხვა რამეა მარა როცცა გვერდით ვიღაცა ამდენ ნაგავს ქმნისს და იაპონურ თამაშებს მიადგები რომლის უმეტეს შემთხვევაში გარტყმაში არ ხარ, ცოტა არ იყოს არაობიექტური გამოდის ნათქვამი

ბლოუს თუ გულისხმობ შენ არ შეგიძლია იმის თქმა რომ გარტყმაში არ არის, იმიტომ რომ არ იცი ეგ ფაკტი. ისეთი ადამიანია ბლოუ რო დამიჯერე მშვენივრად გარკვეული იქნება.
მე თუ მგულისხმობ, შეიძლება არ ვიყო გარტყმაში - მარა - გარტყმაში იმიტომ არ ვარ რომ რომ გავერკვიე თუ რაც ხდება და რა სიტუაციაც არის აღარ მომინდა გარტყმაში ყოფნა და გამოვედი გარტყმიდან - გარტმაცეპშიონ.
და არ არის დასაჯმელი.

ჰო კი კაი თამაშები გაქ ჩამოთვლელი მაგაში არ გეწინააღმდეგები. და აი დანარჩენ 999.999.999 თამაშს რომელიც ყოველ წელიწადს გამოდის და ნაგავში იყრება ?
ჩემი აზრი კი იაპონურ თამაშებთან მიმართებაში დიდი ხანია დაფეილებულია

აბა რა გინდა ვერ გავიგე რას მერჩი? ur discuss for the sake of discussing or what the frak?
ამიტომ მასე ზოგადად ვერ ვილაპარაკებ ჩა*ლევებაზე როცა საკმაოდ ინოვაციური პროექტები იქმნება

მოდი მარტივან ვიტყვი. ეს არის ფუნდამენტი და როგორც იტყვიან bottom line. რაც ინდა თქვი, რაც გინდა ვიტყვი არაფერი არ შეცვლის იმიტომ რომ ხშირ შემთხვევაში ( არა ყოველთვის ) მნიშვნელოვანი მაჩვენებელი ხარისხის იყო Sale-ები.
- 10 თამაში ჩამომითვალე იაპონიიდან რომლებიც სკაირიმის სეილების გინდ 50% მიაღწია.

User avatar
SLaYeR
Posts: 5342

The Witness

Unread post#52 » 05 Jul 2012 04:22

ბლოუზე ვთქვი მისი ორი "მძაფრი" კომენტარიდან გამომდინარე
ჩემი ერთერთი fav დეველოპერია მარა ეგ არ ნიშნავს იმას რო შემიძლია რაღაც ისეთIს გატარება რაც არ არის სიმართლე

ის 999999 თამაში ლოკალურ სივრცეში იყიდება და არ არის გათვლილი გლობალურზე, და უმეტესობა კი არა და 99% ანიმე კულტურის შტაგონებით არის შექმნილი.. ვიღაცას აკმაყოფილებ ეს და ამიტომაც გამოდის

სეილებს რაც შეხება ეგ კრიზისი ფინანსური და ტექნოლოგიურია, ბევრს არ მოსწონს რეტრო სტილი და ამიტომაც ვერ გაიყიდება სულ რო ინოვაცია იყოს ჟანრში.. მარა ეგ იმას არ ნიშნავს რო sucks, მაგას ვამბობ.

იაპონიაში კეთდება კარგი თამაშები მარა არ არის მასშტაბური პროექტები
და ფინანსები და სეილები ვერ განსაზღვრავს თამაშისს სიკარგეს, ეგ არის ბრენდი და ამიტომაც ჩააბარა Capcom-მა DMC სხვა სტუდიას
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5562
Contact:

The Witness

Unread post#53 » 05 Jul 2012 07:50

აჰემ, ისეთი პონტია, იაპონია 1 ქვეყანაა. იმდენად განსხვავებული სტილი აქვთ სხვებისგან რომ ცალკე entity-დ აღიქმება მაგრამ მაინც 1 ქვეყანაა, მთელ დასავლურ ინდუსტრიას რატო ადარებთ?

ნაგავი და ფეილები ყველგან ბლომად არის, იგივე ფერმა ! მაგრამ ნაგავზე არ იყო აქ საუბარი სტატიაში.
სწორხაზოვანებაზე და მოთამაშის მიმართ დამოკიდებულებაზე.

Jonathan (or do you go by Jon? I've heard both), you were there when Phil Fish made his infamous remark about Japanese games. I'm not really interested about the remark--I'm more interested in what you think about their industry. I've always felt like the secret to making great video games is through player empowerment (Deus Ex, for example, allows players to tackle the game how they see fit), while modern Japanese games tend to treat the player like some sort of drooling moron ('sup, Final Fantasy XIII and Skyward Sword). Is this more or less your opinion on the current state of Japanese games?


I share this opinion: I don't like modern Japanese games because they treat me like I am stupid, and in doing so they rob me of many things that I value about games (such as the joy of discovery). I understand why they think this is necessary, but it really isn't.

There are of course notable exceptions (Dark Souls et al).


და ძირითადი პრობლემა მაგ მხრივ იმჰო არის რომ მოთამაშე დებილი კი არ არის, ძალიან ძალიან impatient არის ეხლა. მართლა Dark Souls-ის ნაირ ატმოსფერულ ვეშს თუ ჩაუჯდები ისე რომ მილიონჯერ მოკვდე და მაინც ითამაშო, სხვაგან გამაღიზიანებელი იქნებოდა და მიაგდები თამაშს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 10218

The Witness

Unread post#54 » 05 Jul 2012 16:48

და რის მერე მოხდა იაპონური სტილის დაკარგვა და რატო შეილება გამოთქვავდეს ეს კაცი უკმაყოფილებას? რა ქნეს იაპონიაში წამყვანმა კომპანიებმა? ადგნენ და ერთ დღესაც გამოაცხადეს, რომ დასავლური ბაზარის ასათვისებლათ, იმავე დასავლეთის დეველოპერებთან იწყებდნენ თანამშრომლობას. აი ამის მერე აირია ყველაფერი. Capcom-ი გახდა რაღაც ორი კულტურის საზიზღარი ნაზავის მომწოდებელი. თანამედროვე თამაშებმა დაკარგა ყველანაირი ინდივიდუალობა, რავი თუ შეილება რო ესე დავარქვა და იმის მაგივრად, რომ ერთი კონკრეტული ხელოვანის ქმნილებაზე იყოს ორიენტირებული, უბრალოდ მთელი მსოფლიოს პოტენციურ კლიენტზე ითვლება. ანუ რახდება? თვითონ ეს ამხელა კომპანიები აღარ ენდობიან ამ "ერთ" კონკრეტულ პიროვნებას და ბაზრის შესწავლიდან გამომდინარე გეგმავენ შემდეგ პროექტებს. რაც ნამდვილათ იაპონურია და ისევ რადიკალურად განსხვავებული სტილის მატარებელი ის, სლეიერამ როგორც თქვა, უბრალოდ არგამოდის იაპონიის საზღვრებს გარეთ და როგორ უნდა განსაჯო ის ინდუსტრია რომლის სამზარეულოც შენთვის უბრალოდ არ არსებობს (თუ იაპონური იცის ბოუმ და მაინც თამაშობს? არამგონია). ხოდა აქედან ორი, ერთმანეთის საპირისპირო და ამავდროულათ ერთმანეთის გამამართლებელი დასკვნის გამოტანა შეილება - გავიგოთ ბოუს უარყოფითი დამოკიდებულება იაპონელების დასავლური ბაზრის ათვისების პოლიტიკასთან დაკავშირებით და დავინახოთ, რომ ამ კაცის უარყოფითი დამოკიდებულება არა მთლიანად აღმოსავლური გეიმინგ ინდუსტრიის, არამეთ მხოლოდ მათი დასავლეთში "ინეგრაციის" ჩავარდნილი პროგრამის გამო იქნა გამოწვეული.

BoromiR
Posts: 638

The Witness

Unread post#55 » 05 Jul 2012 17:45

► Show Spoiler

მაგარი თამაში იყო lost planet)))))))
მაგარი თამაში იყო azuras wrath)))))
მაგარი თამაში იყო pokemon black and white)))))
მაგარი თამაში იყო ბოლო monster hunter)))))
მაგარი თამაში იყო El Shaddai: Ascension of the Metatron
შედევრობა იყო marvel vs capcom3 ))))))) წინა ორმა ხომ დაგლეჯა))))
უსასრულოდ შემიძლია გავაგრძელო.
პირდაპირი გაგებით.

User avatar
SLaYeR
Posts: 5342

The Witness

Unread post#56 » 05 Jul 2012 20:28

Marvel VS Capcom ყოველთვის მაგარი იყო არ ვიცი რას ერჩი მაგ თამაშს
Pokemon Black & White ნამდვილად არ არის ცუდი თამაში, უბრალოდ პოკემონია და არასერიოზული დამოკიდებულება გაქვს
და რატომღაც არ ახსენებ Resient Evil-ს, აჰ ეს გევასება : )
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1768

The Witness

Unread post#57 » 05 Jul 2012 22:35

ჩემს ზემოთ ორი პოსტის მაგალითზე ნაგავი თამაშების სიის ჩამოწერის და ქვემოთ პოსტში მათგან ნაწილის გამართლების კუთხით დისკუსიის წაყვანა IMHO აზრს მოკლებულია, მით უმეტეს ამ თემაში.

ეგ კაცი რაზეც გამოთქვამს უკმაყოფილებას არის ზედმეტი hand-holding და lack of discovery feel თამაშებში. არაერთხელ აქვს ნათქვამი ეს როგორც თანამედროვე დასავლურ, ასევე აღმოსავლურ თამაშებზე. ახლაც დააფიქსირა იგივე აზრი, უბრალოდ კონკრეტიკით. ჰკითხეს კონკრეტულად იაპონიაზე და თქვა იაპონიაზე შემდეგი შინაარსით - თანამედროვე იაპონურ თამაშებში სჭარბობს ზემოთ დაწერილი მისთვის, ჩემთვის და სხვა ბევრისთვის უარყოფითი ფაქტორები. Any ways ბლოუ როცა mainstream თამაშებზე გამოთქვამს აზრს, ყველა კუთხიდან წამოსულ თამაშებს გულისხმობს. რატომ ამ დროს არ ამბობს ბევრი არაფერს?

რაც შეეხება Phil Fish-ის ნათქვამს - ეგ ბევრად rude ნათქვამი იყო და თქვა კიდეც თვითონ. თუმცა იმ აზრს, რის გამოც თქვა ეს, არ იცვლის. ვისაც აინტერესებს - პატივს სცემს old school J თამაშებს და sucker-ებს უწოდებს ახლანდელებს.
ეს კი სწორ დროს და სწორ ადგილას მოყვანილ ციტატად მიმაჩნია:

"So I don't play very many Japanese games anymore." Jonathan told Gamespot in an interview, then he explained "What I strive to do with my own games, which you can see in Braid and carry over to the witness to respect the player as an intelligent person who can figure things out and who wants to discover things and come to understand more things than at the start of the game. I want to respect my players time, so I don't want to give players a lot of filler just because I think gameplay ought to be 60 hours long. Most modern Japanese games that I play take the opposite stance, completely. They take the stance that, if a player is afraid of your game and you aren't very careful holding the player's hand through everything, then the player will run away."
Jonathan pointed out that also western game designers do a similar thing in their games. He isn't a fan of the games that hold the player's hand throughout the entire game and prevent the player from having a sense of discovery while playing the game, "A lot of western game designers, industrial scale game designers like EA and Activision or whatever, think about the way that they have concluded the right way to design games that I think they are totally wrong, this is like the Japanese version of that." He continued "When you build an entire game that tells you what to do and how to do it, ok, you are not going to lose the player, but you prevented that player from having any joy of discovery at all, and I don't want to play games like that."
Jonathan is well aware that not all modern Japanese videogames are designed like that and there are certainly some exceptions, "So as I said during the indie games movie panel though, not all Japanese games are like that, you can certainly find exceptions, there are some noticeable games that came out recently, but when I think Japanese games, that what I think."


- ჯონათან ბლიუ. ციტატა ~ მარტში დაწერილი სტატიიდან.
ანძა და გზა...

BoromiR
Posts: 638

The Witness

Unread post#58 » 06 Jul 2012 05:38

და რატომღაც არ ახსენებ Resient Evil-ს, აჰ ეს გევასება : )

რეზიდენტ ევილ 5 წარმატებული პროდუქტი იყო ისევე როგორც final fantasy xiii.
ხარისხზე არ მაქ საუბარი. თუმცა რატომაც არა, მშვენიერი თამაშები იყო და რადგან შენ და შენნაირ die hardcore ფანებს არ ევასება სამყარო მაგით არ აღსრულდება.
აი, ცუდი - ცუდი იყო operation racoon city.

User avatar
SLaYeR
Posts: 5342

The Witness

Unread post#59 » 06 Jul 2012 06:28

ბიჭო არა სულ სხვა რამეს ამბობ, საქმე იმაში არაა ვის რა მოსწონს
მე RE4 მომწონს როგორც თამაში მარა რა მაგით? ხარისხიც აქვს ყველაფერი. საუბარია იმაზე რო თანამედროვე იაპონური თამაშები sux. მე ნაწილობრრივ ვეტანხმები გიგანტი კომპანიების და გაპიარებული თამაშების ამბავში მარა არ ვეთანხმები როცა შედარებით პატარა სტუდიები ბევრ საკაიფო რამეს ქმნის. თანამეროვეში იგულისხმება ესაც და ისაც.
შენ მაგალითებად მოგყავს რამდენიმე ისეთი თამში (რზეც დაგიკომენტარე) რომელიც ნამვილად კარგი თამაშებია და ვერანაირად ვერ შეეხება ფრაზა "modern japanese games sux"(ამას ვამობ ობიექტურად და პირადი სიმპათია არცცერთის მიმართ არ მაქ)
იგივე Phil Fish-მა რაც თქვა და რაზეც საუბარი ავაგეთ, ობიექტურად ვთქვათ ყველაფერზე და გავანებოთ თავი ვის რა მოგვწონს და რა არ მოგვწონს.. (მე სულ არ მომწონს პოკემონი მარა gameboy Advance-იდან დაწყებული მაგ თამაშს არ ჩაუსვრია და კურსი შეინარჩუნა.) ვილაპარაკოთ იმაზე თუ სად არის პრობლემა თორე Capcom-იც და Squarenix-იც ხარისხიან პროდუქტებს რო უშვებს და თან ასეთ პოპულარულ სერიებს, მაგას რო წარმატება ექნება რად უნდა მაგას ბევრი ლაპარაკი. პრობემას ვინ სად ვხედავთ ეგ ვთქვათ თორე ბოლო Zelda-ც მაგარია მასე მარა ის არ არის რაც უნდა იყოს და იმ მიდგომით რაც იმ კაცმა თქვა სწორედაც რო sux, აღარ არის ის ძველი ზელდა.
მაგალითისთვის სამ კატეგორიად დავყოფ
დიდი სტუდიების მიერ შექმნილი პროდუქტები (Capcom, Squarenix, Nintendo)
შედარებით პატარა მარა კარგი სტუდიების (Level5, Atlus, Clover, Grasshoper Manufacture, etc..)
და სტუდიები რომელიც მხოლოდ ლოკალურ ბაზარზე ქმნიან ყველაფერს და არ აინტერესებთ არაფერი
ჩემი აზრით modern japanese games sux უფრო ეხება გიგანტ კომპანიებს, ამრა არ ვეთანხმები მეორეს და მესამეზე საერთოდ არ ვთვლი რო ამ საუბარში სახსენებელია (სულ სხვა სტილით და მიდგომით იქმნება ანიმე inspired თამაშები)
ამაში მდგომარეობდა ჩემი აზრი რაზეც საუბარი დავიწყე მეტი არაფერი

Tom Clancy
კარგი პოსტი იყო, მანდ უკვე გავიგე მოსაზრება უკეთესად, ჩემი აქცენტიც მაგ გამონაკლისებზე უფროა ალბათ
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

BoromiR
Posts: 638

The Witness

Unread post#60 » 06 Jul 2012 08:04

ჩემი აზრით modern japanese games sux უფრო ეხება გიგანტ კომპანიებს

მეც მაგას ვამბობ მერე. ბაზრის წარმომადგენელი და დამახასიათებელი ზუსტად ეგ დიდი კომპანიებია და მათი AAA title-ები. ბაზარი არაა რაღაც კონკრეტული პატარა სტუდია რომ აიღო შეიძლება მშვენიერ თამაშებს უშვებენ მარა მარკეტს მაგით არც არაფერი ემატება და არც არაფერი აკლდება. ყველაფერი სტატუს კვოთ რჩება. იაპონურ AAA-ზე მაქ საუბარი და ზუსტად AAA პროდუქტები ჩამოვთვალე მე ზემოთ.
იმას ვამბობ რომ EA/Activision-საც ზუსტად იგივე პრობლემები აქვს როგორც იაპონურ AAA თამაშებს მაგრამ მათ ცოტათი უკეთესი სიტუაცია აქვთ და ეს ფაკტია. რატო არ გამოდის იაპონიიდან არაფერი რაც იქნება ისეთი წარმატებული როგორც fallout-ი? skyrim? კი ბაზარი არაა dragons dogma მაგარი საკაიფოა მარა ეგ გამონაკლისი და კიდევ ერთხელ - გამონაკლისები...
Blow-მა კარგად თქვა რომ იაპონელები არასწორედ უდგებიან იმას თუ მოთამაშე როგორ აღიქვავს თამაშსო. FF13-ში რო ვთამაშობდი ხანდახან ფანჯრიდან გადახტომა მინდოდა ბოლო ბოსსთან ვიყავი თამაშის 95% დახურული მქონდა და ამომივიდა რაღაც ფანჯარა tutorial-ით დააჭირეთ ამას ამ დროს და etc......
WTF? srslY? თამაშს ვხურავ და მხოლოდ ეხლა მეჩითება ეს gameplay feature? და ეს მარტო ბოლოს კი არ მოხდა. ყოველ 30 წუთში ერთხელ ესე ხდებოდა რაღაცა ვითომ თამაში ცდილობდა სულ რაღაცა ახალის შემოტანას ოღონთ არ დამედო ჯოისტიკი და არ წავსულიყავი რამე სხვა არ მეთამაშა. ზუსტად მაგას ამბობს ბლოუ რომ აი ეგაა პრობლემა და ზუსტად კარგს კი არა საპირისპიროდ ცუდს შვება. არ დამედო ჯოისტიკი კი არა ძლივს გავსტანე მაგნაერი ნაგლობების გამო.
ძალიან ბევრი შემიძლია ესეთი მაგალითი მოვიყვანო თამაშებიდან, და რადგან ამაზე წავიდა საუბარი, განსაკუთრებით იაპონურ AAA ტაიტლებიდან...
ისე, წინა პოსტში რომ დაწერე, მართლა უკეთესობისგენ მიდის square enix საქმე რაც უფრო პაბლიშერის როლი აიღო. მემგონი მასე ჯობია გაგრძელდეს მათი საქმიანობა. თუმცა არც არაფერი არაა ახალი მაგ სიტუაციაში. ერთი-ორი ნაბიჯი არასწორ მიმართულებაში და მორიგე EA გაიჩითება.
Capcom-ი ერთ-ერთი ყველაზე ნაგლი კომპანიაა. ისეთი ნაგლი რო დაჟე square enix არ არის მასეთი ნაგლი, მარტო EA/Activision-ს ჩამოურჩება... ინტერვიუები და სტატიები გადაიკითხე რა დამპლობებს აკეთებენ და რა დღეში არიან SF ფანები. 25 ჩარიდან 10 disk locked day 1 dlc - srsly? ხო ნუ კაი, ეს სხვა თემაა ვ ობშემ შიოტე.

Return to “Games”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests