► Show Spoiler
რატო არ გამოდის იაპონიიდან არაფერი რაც იქნება ისეთი წარმატებული როგორც fallout-ი? skyrim? კი ბაზარი არაა dragons dogma მაგარი საკაიფოა მარა ეგ გამონაკლისი და კიდევ ერთხელ - გამონაკლისები...
ეს ტექნოლოგიებთან დაკავშირებული პრობლემა უფრო მგონია
საერთოდ (განსაკუთრებით RPG-ებზე) განსხვავებული ენჯინები აქვთ და მერე ცდილობენ კონსოლის ლიმიტზე მაორგონ
დასავლეთში სხვანაირი მიდგომა აქვთ, დაჟე რო შეხედავ ტამაშს და არ იცოდე სადაურია, ენჯინზე შეატყობ უმეტესობას. მარა მაქსიმალურად როცა გამოწურავენ კონსოლის შესაძლებლობას მერე სულ სხვაა, როგორც თავის დროზე PS1-ზე იყო Vagrant Story, PS2-ზე Shadow of The Colossus და PS3-ზე MGS4. დაჟე Dragons Dogma-ც არ მგონია ისეთი როგორიც ჩანს, ოღონდ ჯერ კარგად უნდა მაგას შემოწმება და მერე შეიძლება ნაპორით მიჯმა : D
FF13-ში რო ვთამაშობდი ხანდახან ფანჯრიდან გადახტომა მინდოდა ბოლო ბოსსთან ვიყავი თამაშის 95% დახურული მქონდა და ამომივიდა რაღაც ფანჯარა tutorial-ით დააჭირეთ ამას ამ დროს და etc......
WTF? srslY? თამაშს ვხურავ და მხოლოდ ეხლა მეჩითება ეს gameplay feature? და ეს მარტო ბოლოს კი არ მოხდა. ყოველ 30 წუთში ერთხელ ესე ხდებოდა რაღაცა ვითომ თამაში ცდილობდა სულ რაღაცა ახალის შემოტანას ოღონთ არ დამედო ჯოისტიკი და არ წავსულიყავი რამე სხვა არ მეთამაშა. ზუსტად მაგას ამბობს ბლოუ რომ აი ეგაა პრობლემა და ზუსტად კარგს კი არა საპირისპიროდ ცუდს შვება. არ დამედო ჯოისტიკი კი არა ძლივს გავსტანე მაგნაერი ნაგლობების გამო.
კი ეგ 100% იანია გეთანხმები
ისე, წინა პოსტში რომ დაწერე, მართლა უკეთესობისგენ მიდის square enix საქმე რაც უფრო პაბლიშერის როლი აიღო. მემგონი მასე ჯობია გაგრძელდეს მათი საქმიანობა. თუმცა არც არაფერი არაა ახალი მაგ სიტუაციაში. ერთი-ორი ნაბიჯი არასწორ მიმართულებაში და მორიგე EA გაიჩითება.
თავის დროზე Enix-იც კაი ფაბლიშერი იყო, და ეხლა ამათ რაც გამოუშვეს მაგალითად Dragon Quest-ები მართლა შეასრულეს, ეხლა რაც Eidos-ის title-ებია ყველაფრის publisher-ები არიან.. შეუძლიათ ეგ.. მარა დეველოპმენტში უბრალოდ კონტიგენტი არ უვარგათ, ეგა რაღაც ჯგუფებად არიან დაყოფილები. ჭკვიანი ვინც იყო გაიქცა ყველა, ზოგმა თავისი სტუდია დააარსა, ზოგი სხვას შეუერთდა, ნუ რამდენად წარმატებული აღმოჩნდა მაგათი სვლა არ ვიცი მარა პროგრესის გზა აირჩიეს და მისასალმებელია.
Capcom-ი ერთ-ერთი ყველაზე ნაგლი კომპანიაა. ისეთი ნაგლი რო დაჟე square enix არ არის მასეთი ნაგლი, მარტო EA/Activision-ს ჩამოურჩება... ინტერვიუები და სტატიები გადაიკითხე რა დამპლობებს აკეთებენ და რა დღეში არიან SF ფანები. 25 ჩარიდან 10 disk locked day 1 dlc - srsly? ხო ნუ კაი, ეს სხვა თემაა ვ ობშემ შიოტე.
კი ნაგლია ძალიან, წლებია რაღაც ახლის თქმას ცდილობს მარა სასაილო მდგომარეობაში უფრო იგდებს თავს. SE-სს მსგავსი სიტუაცია აქვთ, ტავად Shinji Mikami-იც კი წავიდა, ამიტომაც ყავთ DMC4 ის director : D ერთადერთი რაც მაღალ დდონეზე შემორჩათ ეგ არის fighting-ები, მანდაც ნორმალური ხალხია შემორჩენილი და დიდი კრეატივიც არ სჭირდება, რაც საჭიროა აკმაყოფილბენ და ტექნიკური თვალსაზრისით უბერავენ. ნუ ეგ SF x Tekken-ში გაკეთებული პერსონაჟები დისკზე თავისუფლად გატეხეს თავიდანვე და შეახმათ )) ვითომ DLC ადგილის დაზოგვა უნდოდათ და ბარემ იქნება დისკზეო, რომელმა დებილმა გათვალა ეგ არ ვიცი. ეგ ალბათ მარკეტინგს ეხება უკვე და არ ვიცი რა ხდება, შედეგები არი რა, ვნახოთ RE6 რას იზავს