ყველა სოფელს და ქალაქს გააჩნია საკუთარი "თავის რჩენის" სისტემა, შეგვიძლია ვუყუროთ, თუ როგორ აწარმოებენ ფოლადის ან ხის პროდუქციას
თამაშში შეიძლება შევესწროთ ისეთ სიტუაციებს, როდესაც NPC-ს ეწვის სახლი, ან ერთი სოფელი ებრძვის მეორეს.
თუ გზაზე რომელიმე ვაჭარს მოვკლავთ, შეიძლება იმ ქალაქში, სადაც მას საქონელი გადაჰქონდა, ხალხმა ერთმანეთში ან მოთამაშესთან დაიწყონ მასზე ლაპარაკი, ან იმ აითემზე, რომელიც მას ინვენტორიაში ედო.
ანუ ხელი რო შეუშალო სოფლის მეურნეობას შეილება მთელი სოფელი დაიხოცოს თუ პროსტა ვიზუალისთვის ნეტა
ეს gta'ში რო იყო შემთხვევითი სიტუაციები ეტყობა რამე მაგის მსგავსის. პოლიციელი სხვა მძარცველს რო მისდევდა ან ჩხუბი რო ხდებოდა და ა.შ. ერთი სიტყვით კარგია და საინტერესო სანახავი იქნება მსგავს თამაშში.
ეს არვიცი როგორ აისახება
Tom Clancy wrote:ტაკს.. დადასტურდა Dark Brotherhood (როგორც იქნა, ოფიციალურად), ასევე Pick-Pocketing (ან სკილად ან პერკად), ახალი გილდია (სავარაუდოდ minor faction).
edit: დავიგრუზე, ალკოჰოლს უნდა მივეძალო..
Dark Brotherhood დადასტურდა
მდინარეებში და ტბებში მოცურავე ორაგულები შეგვიძლია ხელით დავიჭიროთ.
თამაშში იქნებიან მგოსნები, რომლებიც თხოვნის შემთხვევაში შეგვითხზავენ და შეგვისრულებენ ნაწარმოებებს.
ეს უფრო დეტალურად რას ნიშნავს?
ნამდვილად არ ფიქრომ მარტო შენ. ასეთი რამეები მნიშვნელოვნად აღრმავებს თამაშის დეტალიზაციას, რაც დიდ როლს თამაშობს თამაშის უკეთ აღქმაში და შეფასებაში.მარტო მე ვფიქრობ რო მსგავსი მომენტები ძაან ბევრს შემატებს თამაშს?
მგოსანზე რაღაც სლეიერა გამახსენდა
hellwalker wrote:შიგ ხომ არ აქვთ ეს რა არის
გილზერაის გავს
Users browsing this forum: No registered users and 66 guests