* იმის მიუხედავათ, რომ დეველოპერები არ ახმაურებენ თამაშის PVP შემადგენელს - მათ განაცხადეს, რომ ცდილობენ გვერდი აუარონ სიტუაციას სადაც მოთამაშეები შეიძლება ერთმანეთის მოწინააღმდეგეები გახდნენ, ამ ფაქტორით თამაშის კოოპერატიული შემადგენელი აღარ გაამართლებს.
* ახალი Battle.net-ის საშუალებით მოთამაშეებს ექნებათ შესაძლებლობა უფრო დეტალურად გაუკეთონ ოგანიზება კოოპერატიულ რეჟიმს.
* დიზაინერები გეგმანევ ქვესთების უფრო ღრმად დივერსიფიცირებას თამაშში.
* დეველოპერებს აქვთ განსხვავებული გეგმები თამაშში მყოფ პალადინებთან დაკავშირებით - მაგრამ დეტალებზე არ საუბრობენ.
* Blizzard-ის სურვილია ყოველმხრივ ხელი შეუჭყოს "ჰარდკორ" მოთამაშეთა ჯგუფებს.
* მომხმარებლების მიერ შექმნილ ინტერფეისის ედონებს თამაშის მხარდაჭერა არ ექნება.
* იგეგმება ფულადი სისტემის გაუმჯობესება.
* შემთხვევით გენერირებული ნივთები Diablo-ს მთავარი "ფიშკა"-იყო. უნიკალურ ნივთებს კი ამჯერად ცოტა სხვა თვისებები ექნებათ, მაგრამ დანარჩენი ნივთების ფონზე ისინი მაინც გამორჩეულიები იქნებიან.
* Waypoint-ბი დაბრუნდება და იქნება ისევ ისეთი როგორც Diablo 2-ში. ხოლო ტელეპორტაციას როგორც ჩანს ამოიღებენ. დიზაინერები ეძებენ, სხვადასხვა ხერხებს ამ სისტემის შესაცვლელად.
* ტექნოლოგია, რომელიც ხელს შეუწყობდა Diablo III-მს გარემოს ყოველ ჯერზე სხვადასხვა ფორმით გენერირებაში - თამაშს არააქვს, მაგრამ თუ დეველოპერების გუნდი გადაწყვიტამვს, რომ ეს ფაქტორი თამაშს ხელს არ შეუშლის იგი შეიძლება დაამატონ.
* დროფის ამოვარდნის შანსი გავრცელდება ყველა დონის მოთამაშეზე ყოველი თამაშის მსვლელობის მომენტში.
* იმის მიუხედავად, რომ თამაში ახალი დამწყები მოთამაშეებისთვის ძალიან ხელგაშლილია - Blizzard-დი გეგმას მის ურო გამარტივებას "ძალიან დამწყებებისთვის"
* Blizzard-დი არ იტყობინება გამოჩნდება თუ არა თვითონ Diablo თამაშში. (მაგრამ თუ გავითვალისწინებთ იმ ფაქტს რომ თამაშს Diablo ქვია, ეს ისედაც ნათელი უნდა იყოს)
* ასევე დაბრუნდება ზოგიერთი კლასიკური ხმა ორიგინალი Diablo-დან.