Unread post#85 » 18 Oct 2013 19:09
თვითონ ამოხსნის პროცესმა უნდა დაიწყოს და დაასრულოს მთელი rewarding პროცესი, ამაშია ასეთი დიზაინის მთავარი ამოცანა. ლოკაციის გახსნა და სიუჟეტური ფრაგმენტების მოპოვება უკვე შემდგომი პროცესია.
ანუ აქ არ არის სიუჟეტი, რომელიც ფაზლებით არის შეზღუდული და დაბლოკილი (რომელიც, სხვათა შორის, გვხვდება არაერთ თამაშში), არამედ თვითონ თავიანთი არსით წარმოადგენენ მის ნაწილს. ისევ ბრეიდი თუ იქნება მაგალითად გამოსადეგი.
ჩუმი, სიტყვებს მოკლებული დიალოგი სამყაროსა და მოთამაშეს შორის ზუსტად ამ თავსატეხებით დგება და მე ვფიქრობ, სიუჟეტი ზუსტად მათ შემდეგ გაიშლება და არა პირიქით. ეს ცნება უფრო ნათელი და გასაგები გახდება მაშინ, როცა ყველა ვითამაშებთ თამაშს, რადგან ჯერ-ჯერობით საუკეთესო მაგალითის პირი უჩანს ამ ამბავში.
I won't miss.