Dead Ground, Rouge-like, Action, Strategy

General Topics / Your Projects / Tutorials / Soft /
User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#21 » 22 Sep 2017 02:56

რამე Continuity მომენტი რო დაუმატო პერმასიკვდილს კაი იქნება. ვაბშე რო ქვრება შენი პროგრესი დამგრუზველია, და თუნდაც ბუტაფორიულად რომ იგრძნო რომ მთლად წყალში არ ჩაიყარა ყველაფერი მე პირადად უფრო გამისწორდებოდა. როგორც დარკ სოულში სულების დაბრუნება.

თუნდაც შენი პერსონაჟი წინა, რომ რაღაც ზომბიდ ცოცხლდებოდეს და გიცავდეს მანამ არ მოკვდება. რაც შორს იყავი მით უფრო ძლიერი იყოს შენი ზომბი. თან ეგრე იმ მომენტს მოხსნი რომ საწყისი ლეველები მალე მორჩება და თავისი ლეველის ჩელენჯზე უფრო მალე მივა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#22 » 22 Sep 2017 03:03

კი ეგ მომენტი ექნება აუცილებლად, მეც მაგის მუღამი მაქვს ხოლმე permadeath-ი როცა არის თამაშებში, რომ გასვლის დროს რაღაც აფგრეიდებს ხსნი და მერე იმ აფგრეიდებით თამაშობ უკვე თავიდან და აღარაა ისეთი მოსაბეზრებელი. აქაც ეგრე იქნება, ნელ-ნელა გახსნი რაღაცეებს და მერე უფრო მუღამი ექნება.

ზომბი საინტერესო იდეაა, შეიძლება რაღაც ეგეთ სტილში მოფიქრება.

ანუ აქ თან ის მუღამი უნდა ჩავდო რომ რანდომ გენერირებადი ლეველები რო იქნება თავიდან გასასვლელად აღარ იყოს მოსაბეზრებელი.

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#23 » 29 Sep 2017 07:56

ორი დღეა ვხატავ კემპს სადაც ააფგრეიდებ კოშკებს, იარაღებს, სკილებს და რაღაცეებს.

>>>

კიდე ერთი 2 დღე მოვუნდები მგონი სანამ დავამთავრებ თან ანიმაცია მერე + შეიდერები და ეფექტები..

პახოდუ ამ ჯაზს გააჯაზებენ :guitara:


User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#24 » 29 Sep 2017 11:14

(Y) ძაან საკაიფოა პროსტა მარცხენა დიდ ყ..ი უფეხო ინვალიდი შემეცოდა )
კვაზი-mode

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#25 » 29 Sep 2017 16:27

ეხლა მივამსგავსე ბაირამ დიჯიდაის გავს მართლა ხო არ დავუტოვო? )))

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#26 » 01 Oct 2017 06:24

ანიმაცია და შეიდერები დამრჩა

>>>

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#27 » 01 Oct 2017 07:50

ვა ეს ღამის სცენა კაი სახასიათოა, ის მუსიკაც თავისებურ სტილს მისცემს.
ეხლა რა დონეზეა, მუსიკით და ამ ვიზუალით შეიძლება ლეველების გატესტვა უკვე?
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#28 » 01 Oct 2017 12:21

კი თუ გატესტავ კარგი იქნება, ზოგმა მითხრა დაბალი FPS-ი არისო, მაგრამ არ მივსულვარ ჯერ ოპტიმიზაციამდე და ჩემთან 2000 FPS-ით იწყება და ღამე 400-მდე ჩამოდის მერე. :D

https://www.dropbox.com/s/gbdkhra6h2lka ... d.zip?dl=0

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#29 » 01 Oct 2017 17:47

ძლივს დავამთავრე 4 დღე ამას ვეჩალიჩებოდი. :D

phpBB [video]

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#30 » 01 Oct 2017 21:52

ბიჯო საღოლ ))) რაღაც გემრიელი მულთფილმის ვიდეზა
პროსტა ქარი უბერავს მგონი ძაან ჩქარა ეგეთი სიტუაციისთვის ))
კვაზი-mode

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#31 » 01 Oct 2017 22:12

ბაირამ დიჯიდაი)))) ეხლა ამის კოდის წერა მაგრად მეზარება მთელი ინვენთორი და მაღაზია და 1000 რაღაცა, ერთი ორი დღე შევისვენებ და მერე ისევ ჩავუჯდები საკაიფოდ რო გამოვიდეს.

ხო ქარის სიჩქარეს ხან ავუწიე ხან დავუწიე და ვერ მივხვდი რომელი ჯობია, ვცდი მერე დაბალ სიჩქარეზე კიდევ.

User avatar
Shut
Posts: 169
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#32 » 11 Nov 2017 02:57

ცოტა პროგრესი არის, ეს ბოლო რამოდენიმე დღეა ჩავუჯექი ისევ. :D

მოკლედ quarters-ი ავამუშავე ნაწილობრივ, ყველა პირველი კოშკის აფგრეიდები მუშაობს უკვე და აქეთ იქით კიდევ ბევრი რამე შევცვალე და საუნდები დავამატე კიდევ.

ახალი სქრინები

>>>

>>>

>>>

Return to “Your Workshop”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron