სასწავლო რესურსები თამაშების შექმნის შესახებ, სპეც სტატია

General Topics / Your Projects / Tutorials / Soft /
User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

სასწავლო რესურსები

Unread post#21 » 26 Aug 2014 02:07

სტატია - კომპოზიციაზე და როგორ ააწყო ვიზუალურად მიმზიდველი სცენები. როგორ განსაზღვრო რამ უნდა მიიქციოს ყურადღება და როგორ დააალაგო სცენა ისე რომ მაქსიმალურად ეფექტურად გადმოსცე ჩაფიქრებული განწყობა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

სასწავლო რესურსები

Unread post#22 » 01 Nov 2014 21:08

Robert-McKee-Story - არსებობს პროფესიები რომლებიც მოითხოვს ძაან ადვილად აღსაქმელ სკილებს და ადვილი მისახვედრია რომ ცოდნა და გამოცდილება სჭირდება გამოსაყენებლად. მაგალითად მხატვრობა ან პროგრამირება ან მუსიკა. ცოდნის გარეშე პირდაპირი გაგებით ვერაფერს ნორმალურს ვერ იზამ ასეთ სფეროებში.

მაგრამ არსებობს ისეთი სფეროებიც რომელში ჩართვა ერთი შეხედვით ნებისმიერს შეუძლია მინიმალური მომზადებით. მაგალითად თუ გაქ რამე თამაშის იდეა შეგიძლია გეიმდიზაინი დაიწყო, თუ შეგიძლია კლავიატურაზე ხელის ბრახუნი შეგიძლია გახდე მწერალი.

ძალიან ბევრი უბრალოდ საკუთარ თავს არწმუნებს რომ ამ ყველაფერის ცოდნა არაა საჭირო და ნებისმიერს შეუძლია კარგი რამის შექმნა. რაც ძალიან კარგია ერთის მხრივ რადგან ამის ალტერნატივაა რომ იმდენი გაქ სასწავლი რომ აზრიც არ აქ დაწყებას. რაც მარაზმია და არაპროდუქტიულია.

მაგრამ მეორესმხრივ თუ სფეროს არ იცნობ კარგად, ფაქტიურად გარტყმაზე ხარ. მხოლოდ ინტუიციით და ნიჭით უნდა გაქაჩო რაც ნიშნავს რომ ძაან ძაან იშვითად შეძლებ კონსისტენციურად ხარისხიანი პროდუქტის შექმნას. დაწყევლილი ხარ რომ დაუშვა ელემენტარული შეცდომები და ყველა პრობლემაზე ცხვირპირი წაიტეხო.

საბედნიეროდ ცოტაა პროფესიები რომლებიც 20 წელი ან რამდენიმე ათასწლეულით მეტი ხანი არ ყოფილა ისტორიაში. რაც ნიშნავს რომ არსებობს მილიონი გზა რომ ეს ცოდნა გამოიყენო, გაითავისო და 0-დან დაწყება არ მოგიწიოს. რათქმა უნდა არ უნდა დაგავიწყდეს რომ გზამკვევად უნდა გამოიყენო ეს გამოცდილება და არა წესებად. იმდენი რწმენა უნდა გქონდეს საკუთარ თავში და საკუთარ სათქმელში რომ შენი ინდივიდუალური გამოხატვის სკილი არ დაკარგო პროცესში.

მათ ვისაც სიუჟეტის წერა და სთორის შექმნა უნდათ, ეხლა ან მომავალში ვურჩევ Robert-McKee-Story ამ წიგნის წაკითხვას. თუნდაც ბევრ რამეში არ დაეთანხმოთ ავტორს, ძალიან კარგ ცოდნას მიიღებთ თუ როგორ არის აწყობილი დრამატურგია სიუჟეტების, რა აერთიანებთ საუკეთესო ნაშრომებს. როგორ გააკეთოთ თქვენი ისტორიის ანალიზი, რას უნდა მიაქციოთ ყურადღება. შეიძლება დეპრესიაში ჩაგაგდოთ თავიდან, მაგრამ ეს ერთგვარი ტესტი იქნება. თუ იმდენი რეალური ინტერესი და ჟინი არ გაქვთ ისტორიების შექმნის მიმართ რომ დემოტივაციურ ტექსტებს გაუძლოთ დასაწყისში ალბათ რაღაცას გეტყვით ახალს საკუთარ თავზე და საჭირო თემებზე დაგაფიქრებთ.

პოსტის ბოლოს პატარა ამონარიდს გავაკეთებ წიგნიდან, რომელმაც სერიოზულად შეცვალა ჩემი დამოკიდებულება საკითხის მიმართ.

High above the forest floor, a millipede strolled along the branch of
a tree, her thousand pairs of legs swinging in an easy gait. From
the tree top, song birds looked down, fascinated by the synchronization of the millipede's stride. "That's an amazing talent," chirped
the songbirds. "You have more limbs than we can count. How do
you do it?" And for the first time in her life the millipede thought
about this. "Yes," she wondered, "how do I do what I do?" As she
turned to look back, her bristling legs suddenly ran into one
another and tangled like vines of ivy. The songbirds laughed as the
millipede, in a panic of confosion, twisted herself into a knot and
fell to the earth below.
You too may sense this panic. I know that when confronted
with a rush of insights even the most experienced writer can be
knocked off stride. Fortunately, my father's fable had an Act Two:
FADE 0UT
On the forest floor, the millipede, realizing that only her pride was
hurt, slowly, carefully, limb by limb, unraveled herself. With
patience and hard work, she studied and flexed and tested her
appendages, until she was able to stand and walk. What was once
instinct became knowledge. She realized she didn't have to move at
her old, slow, rote pace. She could amble, strut, prance, even run
and jump. Then, as never before, she listened to the symphony of
the songbirds and let music touch her heart. Now in perfect command of thousands of talented legs, she gathered courage and, with
a style of her own, danced and danced a dazzling dance that
astonished all the creatures of her world.
Write every day, line by line, page by page, hour by hour. Keep
Story at hand. Use what you learn from it as a guide, until command of its principles becomes as natural as the talent you were
born with. Do this despite fear. For above all else, beyond imagination and skill, what the world asks of you is courage, courage to risk
rejection, ridicule and failure. As you follow the quest for stories
told with meaning and beauty, study thoughtfully but write boldly.
Then, like the hero of the fable, your dance will dazzle the world.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

სასწავლო რესურსები

Unread post#23 » 30 Dec 2014 01:06

Indie Game Development Pipeline - მთელი სერიებია მთელი პროცესით თამაშის შექმნის. მე არ მინახია მარა კაი ჩანს. თავის არტის შექმნით, პროგრამირებით და გეიმ დიზაინით.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

სასწავლო რესურსები

Unread post#24 » 06 Feb 2015 02:55

რეჟისურის და ვიდეო მონტაჟის მოყვარულები ვინ ხართ?
Must Have ერთი ნახვის შემდეგაც იმდენი დეტალის შემჩნევას დაიწყებთ ფილმებში რომ მარტო მაგის ხარჯზე ისწავლით ძაან ბევრს. მერე მობილურის კამერა, ნათესავი ბავშვების ექშენ ფიგურები და პირველი ფილმიც შეილება დადგათ :D
რუსული ვერსიებიც არის.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

სასწავლო რესურსები

Unread post#25 » 25 Feb 2015 14:59

თუ კარგად წავიდა ამბები საინტერესო რაღაცეები უნდა დატრიალდეს აქ ვისაც მუღამი აქ გეიმ დეველოპმენტის დაწყების: Unity Georgia
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Re: სასწავლო რესურსები თამაშების შექმნის შესახებ

Unread post#26 » 23 Jan 2016 08:16

წერის დაწყება თუ გინდათ ვინმეს ფიქციის. მარტო ერთი გზა არსებობს, უნდა დაიწყოთ წერა ყოველდღე :D ინსპირაციის ძებნა, ცუდის დაწერის შიში და ა.შ ყ*ზე უნდა დაიკიდოთ. არავინ მუშაობს მაგის მოლოდინში. სუფთა ნებისყოფის და დისციპლინის ამბავია. უნდა დაჯდე ყოველდღე, სუფთა ფურცელს უყურო მანამ შუბლიდან სისხლი არ წამოგივა და რამე დაწერო. ხარისხი დაიხვეწება დროის და სხვისი გამოცდილების გაზიარების ხარჯზე, მაგასაც ვერაფერს უზამ. სირბილის დიხანიის ნაირი რამეა, უნდა მიაწვე ნებისყოფის ხარჯზე რაღაც დონემდე და მერე გეხსნება და მოდის ადვილად.

კიდე 3 რამე უნდა გაითვალისწინოთ. 1) ძაან ბრუტალურად რთულია. 2) წერეთ ისეთ თემებზე რაზეც გაქვთ რამე სათქმელი, კომერციულად/პრაქტიკულად გამართლებული კუთხით ნუ შეარჩევთ ჯერ 3) რაც მეტ შეზღუდვებს დაიწესებთ მით ადვილად და სწრაფად დაამუღამებთ. (მაგალითად 2 აბზაციანი ისტორია ყოველდღე)

არანაირი მაღალფარდოვნება, შინაგანი განცდები და არტისტული ფეტიშები. ორი სკილის აწევა მოგიწევთ: სთორითელინგი და წერის სკილი, და ზუსტად სკაირიმის ნაირი გრაინდინგით იხვეწება.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Re: სასწავლო რესურსები თამაშების შექმნის შესახებ

Unread post#27 » 20 Feb 2016 10:57

კაი რჩევა ტუტორიალებს ვინც უყურებთ ვიდეოს.
2x-ზე დასვით ვიდეოს დაკვრის სიჩქარე, youtube-საც აქ და დესკტოპ პლეიერებს. საგრძნობლად აჩქარებს პროცესს და მაინც ადვილი აღსაქმელია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Re: სასწავლო რესურსები თამაშების შექმნის შესახებ

Unread post#28 » 11 Jun 2016 15:51

ძალიან საინტერესო ვიდეობი პრაქტიკულად ხსნის ფერების თეორიას
https://katstorrent.net/gnomon-workshop ... 83972.html
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Re: სასწავლო რესურსები თამაშების შექმნის შესახებ

Unread post#29 » 08 Oct 2016 04:23

რამის სწავლა თუ გინდათ კაი ლისტი რესურსების
http://noexcuselist.com/
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Re: სასწავლო რესურსები თამაშების შექმნის შესახებ

Unread post#30 » 22 Jul 2017 08:22

წერაზე კარგი ლექციები https://www.youtube.com/user/WriteAbout ... /playlists (სანდერსონის)
უფრო დალაგებული ფორმატით
https://www.writeaboutdragons.com/brandon_w2012/
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “Your Workshop”



Who is online

Users browsing this forum: Riddick and 2 guests