Artificial, პროექტი

ციფრული პროდუქტის < ანონსი < რელიზი < მიმოხილვა < გამოცდილება < ჩემი პროექტი
User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Artificial

Unread post#1 » 01 May 2013 14:36

Artificial
Ambient Atmospheric Sidecroller on PC and OUYA


Hail, შეპირებისამებრ პირველი ინფოს ჩემ თამაშზე - First on Gameover.

6 წლის ბაშვს ეღვიძება განგაში ხმაზე, ოთახში მარტოა, ფანჯრიდან კოსმოსის უკიდეგანო ბნელი სივრცე ჩანს. მეტალის კარი ოთახიდან ერთადერთ გასასვლეს უღობავს, მაგიდაზე უცნაურ ხელსაწყოს იპოვის, ხელის შეხების თანავე ზედა სართულზე ჩაბნელებულ სახელოსნოში დასაშლელად გამზადებული რობოტი იღვიძებს...


Artificial ინდი ატმოსფერული საიდსკროლერ თამაშია, რომელშიც 6 წლის ბავშვს დაეხმარებით დაბრკოლებების და სირთულეების გადალახვაში და დეტალებში ჩაღრმავებით ამოიცნობთ თამაშის ისტორიას. Artificial შეეხება ჰორორის, მისტიკის, Sci fi თემებს, დაძაბულ სიტუაციებთან ერთად იქნება ნათელი მომენტებიც რომელსაც ბავშვის თვალით შეიგრძნობთ და ხშირად აღმოჩნდებით არჩევნის წინაშე, თუ რამდენად მზად ხართ სრული სიმართლის აღმოსაჩენად.

რამდენიმე თვეა თამაშზე ვმუშაობთ და ისტორია, გეიმპლეი პროტოტიპი და playthrough მზად გვაქ, მოდელინგი და ანიმაცია იქმნება და იმედი გვაქ უახლოეს თვეებში დემოს გავაკეთებთ. გეიმპლეიზე და თამაშზე მეტ დეტალებს მალე გაგაცნობთ, მათ შორის დეველოპმენტის პროცესს და დეველოპერ დღიურებს. ამჯერად პროცესის ამსახველი რამდენიმე კონცეპტის ჩვენება შემიძლია.

დიდი იმედი მაქ რომ მოგეწონებათ თამაში და რამე ღირებულს შევქმნით.


**********************
Dev Diary 01
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

Artificial

Unread post#2 » 01 May 2013 16:57

მშვენიალურია, წარმატებები. მაგრად მაინტერესებს რა სახეს მიიღებს საბოლოოდ და იმედია ყველაფერი გამოვა.

ერთი მაინტერესებს, თავსატეხებს რა დოზით აძლევთ დატვირთვას გეიმფლეიში, თამაშის ხანგრძლივობას საგრძნობლად აჯდება თუ ძირითადად სიუჟეტის გადმოცემაზეა ფოკუსირებული გზაზე მინიმალური ბარიერით?
კონცეპტ არტები დადე ხოლმე : D
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Artificial

Unread post#3 » 01 May 2013 17:27

Thanks man!

უფრო სიტუაციიდან გამომდინარეობს, მარტივი პაზლები, დაძაბული სწრაფი გეიმპლეი და რთული პაზლები მთლიანობაში ერთ experience ქმნის, დანარჩენ playthrough-ზე ძალიან მაინტერესებს რა feedback იქნება დემოდან ასეთ ბალანსზე და ალბათ feedback-ის მიხედვით შევასწორებთ ლეველებს.

ყველა encounter ვცდილობთ რაღაც დატვირთვას ატარებდეს, ან ლოკაცია სიმბოლიზმით ავსებდეს განწყობას და სიუჟეტს ან საინტერესო ახალი ექსპერიენსს გაძლევდეს, ვერიდებით განმეორებად გეიმპლეის, ვცადეთ თავიდან პლატფორმინგზე და ხტუნაობაზე მეტი აქცენტი მაგრამ განწყობის ხარჯზე ხდებოდა და უფრო სიტუაციურ სცენების წყობისკენ წავედით. playthrough უფრო limbos მსგავსად აწყობილი ვიდრე super mario.

თვითონ სიუჟეტის გამო რომ თამაში აღარ იყოს ეგ არ გვინდა, რთული პაზლებიც იქნება რამდენიმე საფეხურიანი და პატარა ადვილად მისახვედრი პაზლებიც, მაგრამ ვისუალურად განსხვავებული იქნება და ატმოსფერული.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6138

Artificial

Unread post#4 » 01 May 2013 18:12

playthrough უფრო limbos მსგავსად აწყობილი ვიდრე super mario.

ანუ cinematic platformer იქნება? მშვენიერია
სთორი მაინტერესებს ძალიან, სიმბოლური დატვირთვებიც რაც მაშIნ მითხარი თემებზე
დაველოდები დემოს და წარმატებები ^^
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Ripster
Posts: 1855

Artificial

Unread post#5 » 01 May 2013 19:15

ძალიან საინტერესოა
დიდი სიამოვნებით დავარეფრეშებ რეგულარულად ფეიჯს და დაველოდები სიახლეებს
წარმატებებს გისურვებ მეგობარო!
პუჭურ პუჭურ ჩაიხაან
შენ ისეთი კაი ხარ
აიფხან თუ ჩაიფხან
გაიხარ და გაიხარ

ჩემო პუჭურ ჩაიხან

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Artificial

Unread post#6 » 01 May 2013 19:24

many thanks!

კი მაგ გაგებით სინემატიკური, უბრალოდ ვერიდებოდი ტერმინს რომ, არაინტერაქტიული, მხოლოდ მაყურებლის როლში სინემატიკების ასოციაცია არ გამოეწვია. სთორი კი, ისეთ რაღაცეებზე დამაფიქრა დამუშავების პროცესმა, ყოველი წვრილმანი დეტალის პირობითი აღქმა მეკარგება ნელნელა, კოსმოსი ძალიან მომეწონა როგორც პერსონაჟი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

Artificial

Unread post#7 » 01 May 2013 19:33

აჰა, გასაგებია, ველოდები მეც დემოს და შევეცდები დეტალებში მოგცეთ feedback.

P.S.
ქავერ არტი (თუ ჰედერი) მომწონს ძალიან.
I won't miss.

User avatar
GHOST
Posts: 1941

Artificial

Unread post#8 » 01 May 2013 20:59

Best of luck. :)

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Artificial

Unread post#9 » 13 May 2013 00:59

პირველი Developer Diary, სამწუხაროდ მხოლოდ ინგლისურად ამ ჯერად. მოგვიანებით ვეცდები ქართული sub-ების დადებას.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Baracha
Posts: 62

Artificial

Unread post#10 » 21 May 2013 09:41

ძალიან მომწონს ასეთი შემართება. ველოდები დემოს და გისურვებთ წარმატებებს.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Artificial

Unread post#11 » 10 Jun 2013 01:44

ერთერთი მუსიკალური თემა თამაშიდან.
Boy Theme
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11700

Artificial

Unread post#12 » 10 Jun 2013 02:44

ძალიან საინტერესო, მისტიური ვეშია. ცოტა მეტი რო მოგეყოლა ავტორზე კაი იქნებოდა, დამაინტერესა. თან ერთერთი არაა )) გადავიდა სხვებზეც ))

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Artificial

Unread post#13 » 10 Jun 2013 04:09

ხომ მუსიკის ავტორი მართლაც რომ საინტერესოა :D ავტორი: ლევან ნადაშვილი. https://www.facebook.com/Levan.J.Nadashvili

განათლებით/პროფესიით ექიმია და დიდი სტაჟი აქ ექიმად მუშაობის, მაგრამ ფონზე სულ ინტერესდებოდა მუსიკით და ხელოვნებით. საბჭოთა კავშირის ბნელ ხანაშიც ასე ვთქვათ :D როკ ბენდი ქონდა, ხატავდა ჰობის პონტში. დაახლოებით 2006 წელს ქართულ ამერიკული გეიმსტუდია ვერტექსში დაიწყო მუშაობა, (Vertex.ge), როგორც მახსოვს მონაყოლიდან სრულიად მოულოდნელ ვითარებაში დაუკავშირდა და გაეცნო სტუდიას, თამაშები სულ იზიდავდა და საუნდ დიზაინი საინტერესო სფერო იყო სამუშაოდ და საკვლევად, და ამ ძალიან არასტაბილურ და რისკიან სფეროში მაინც ჩაერთო. რამდენიმე წლის განმავლობაში იქ რამდენიმე კასუალური თამაში გამოუშვეს და ბევრი პროტოტიპი დაამზადეს.

2010-ში პოლიციის თამაშზე გადმოვიდა და მაქედან უკვე ერთად ვმუშაობდით. ერთერთი ადამიანი იყო რომელსაც თავიდანვე შეამჩნევდი რომ უყვარს თამაშები და ბოლომდე იხარჯება სამუშაოზე. თითოეული ოთახის საუნდზე და მუსიკის წერისას ტონობით რეფერენსებს ვარჩევდით ერთად, ათეული თამაშებიდან და თვითონ კიდე უფრო მეტს აკვირდებოდა, თითოულ სცენას რომელ თამაშში როგორი მიდგომა აქ. და ეს იმის გათვალისწინებით რომ ამ ყველაფერს როგორც გეიმერი 15 წელზე მეტი აკვირდებოდა და როგორც საუნდ დიზაინერი 6 წელზე მეტი, მაინც ყველაფერს იკვლევს და ბოლომდე იხარჯება ნაცნობ თემებზეც, რომ რაც შეიძლება კარგი გამოვიდეს.

პოლიციის პროექტის ბოლოსკენ და ამერიკულ/მექსიკურ პროექტზე უკვე ვისუალ ეფექტებზეც მუშაობდა პროფესიონალურად, სიგიჟეებს აკეთებდა მაგ პროექტზე. რაღაც ერთიანი პროდუქტი გამოდიოდა ხმა, ეფექტები, ანიმაციასთანაც შეთანხმებული იყო როცა ეს გამოდიოდა და რაღაც ბოლომდე გააზრებული და დეტალებში დამუშავებული შედეგი გამოდიოდა.

სამინისტროს პროექტი რომ იხურებოდა და თიმის ზე-ენთუზიასტი და ბოლომდე გეიმ ინდუსტრიისკენ მოტივირებული ნაწილმა ჩვენი სტუდიის ცდა გადავწყვიტეთ, და ბევრ იდეებს ვარჩევდით.

რამდენიმე კვირის მერე ერთერთ შეკრებაზე თიმი ვიყავით პროექტორთან შეკრებილი, და ჩემი ჯერი რომ მოვიდა საკუთარი იდეის მოყოლის რაღაც ისეთი შეგრძნება მქონდა, რპგ-ის გმირი რომ მონუმენტურ მომენტში ხვდება და მისი ღირსება უნდა დაიტესტოს :D. ყოველთვის პარანოიდული კრიტიკით/შიშით ვუდგები ისეთ იდეებს რაც ახლოა ჩემთვის და რისი რასაც ქვია შექმნა მინდა, სანამ ვინმეს მოვუყვები მის შესახებ შეიძლება თვეები ვამოწმებდე ტვინში, სხვადასხვა კუთხით ვაფასებდე.
ბევრი ხელების ქნევით, რეფერენსების ტრიალით და ემოციებით მოვყევი ისტორია, სეტინგი და გეიმლეი თამაშის :D ძალიან გამიხარდა სახეების დანახვა მოყოლის შემდეგ და რეაქციები, სახეებს და გამომეტყველებას ვუყურებდი და სიტყვები არც მესმოდა, ვხედავდი რომ გულგრილად არ შეხვდნენ და ეს ყველაზე მთავარი იყო.

ლევანი, მხატვარი და ანიმატორი დათო კიკნაველიძე, და პროგრამისტი დათო ნასყიდაშვილი რომ დაინტერესდნენ პროექტით და მათი ენთუზიაზმი და უბრალოდ იმის დანახვა რომ ხედავდნენ იმას ამ ისტორიაში რასაც მე და ახსნაც არ მჭირდებოდა დეტალების ძალიან მაგარი შეგრძნება იყო, და რაღაც რწმენა მომცა რომ სწორ გზაზე ვიდექი და შევძელი ბოლომდე ფოკუსირება მომეხდინა ისტორიაზე.

მანამ ლევანი დაიწყებდა ბიჭის თემაზე მუშაობას მთელი ევენტი იყო, ისტორიის თითოულ ასპექტს ჩავუღრმავდით, ყველა პერსონაჟის წინაისტორიას, მათ ხასიათს, რა ცხოვრება გაიარეს, რა ამოძრავებთ, რატომ მოიქცნენ ასე და ასე. და ეს მას შემდეგ რაც ეს ყველაფერი აღვწერე ტექსტური სახით, დეტალურად შემდეგ კიდევ შევხვდით და რეალში ვსაუბრობდით ორჯერ მეტს. სიგიჟე იყო მეც ძალიან დამეხმარა რომ ბოლომდე გამეაზრებინა ყველაფერი და ლევანიც ბოლომდე ხედავდა ისტორიას. თან როგორც ექიმს ძლიერი ბექგრაუნდი აქვს ფსიქოლოგიაში და განსაკუთრებით საინტერესო იყო მაგ კუთხით გაანალიზება ყველაფრის.

ორ თვეზე მეტი მუშაობდა ბიჭის თემაზე, და მთელი ხასიათი და როგორ ვთქვა, "მომენტის შეგძნება" ალბათ, ჩააქსოვა შიგნით. არ ვიცი როგორ ჩანს ეს გარე თვალით, მაგრამ მე ისტორიის მოვლენების ანარეკლს ვხედავ. არ ვიცი ისტორიას როგორ მოვყვებით ტექნიკურად ბოლოს, მაგრამ მგონია ძალიან მინიმალისტურად რომც იყოს სიუჟეტი გადმოცემული ამ მუსიკით და საუნდ დიზაინით, ქვეცნობიერად მაინც იქნება მნიშვნელოვანი მიწოდებული მოთამაშემდე და ეს ძალიან მიხარია.

სინემატიკები, გახმოვანება ეს ყველაფერი დიდი რესურსებია და მიდგომაც არ გვაქ მაგისკენ მიმართული, და ამის ფონზე ძალიან გვეხმარება იმის აღქმა რომ როგორც მინიმუმ გარემოთი და მუსიკით მაინც იქნება გადმოცემული ის რაც Artificial-ის სულში დევს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
grigoli1970
Posts: 845

Artificial

Unread post#14 » 11 Jun 2013 01:43

ძაან სერიოზულ საქმეს აკეთებთ მაგრა მინდა რო ზედმეტად კარგად გამოგივიდეთ ყველაფერი
smothered in the crib

Return to “Digital”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


cron