Dead Ground, პროექტი

ციფრული პროდუქტის < ანონსი < რელიზი < მიმოხილვა < გამოცდილება < ჩემი პროექტი
Riddick
Posts: 11696

Re: Dead Ground

Unread post#41 » 28 Dec 2017 21:33

აუ travel screen ძაან დერსკია, საღოლ

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#42 » 28 Dec 2017 23:19

ორ დღეში ავაწყვე მთლიანად არ მეგონა, მეთქი ძაან გამეწელება თქო დაჟე არ ვაპირებდი ამ რანდომ ევენთებს, მაგრამ რაღაც კიდე მუღამი დაუმატა თამაშს. :D
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#43 » 29 Dec 2017 11:20

ახალი დეტალები დავამატე რითიც გენერირდება ლეველები რანდომზე.

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#44 » 29 Dec 2017 19:43

პირველი ტრ-ა-ილერი. :D

https://www.youtube.com/watch?v=H2BL5v-9i-Y

+ ახალი ვერსიაც ავტვირთე.

- Added new blood effects
- Added travel screen and random events
- Updated skill descriptions
- Added new level details
- Balance adjustments
- Fixed bugs
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#45 » 01 Jan 2018 02:08

https://www.dropbox.com/s/rk9rpj7xks4ki ... d.zip?dl=0

- Added an insufficient scrap message to let the player know about it
- Added new level details
- Added 6 levels
- Rebalanced the whole game

სნოვიმ გოდამ! :D მოკლედ ძალიან ტვინი ვასხი დაბალანსებაზე და საერთოდ სასიამოვნო სათამაშო რომ გამხდარიყო და მემგონი რაღაცას მივაღწიე ძლივს, ყოველ შემთხვევაში თამაში უკვე საინტერესოა ეხლა. ყველა იარაღის გენერირების სკრიპტები თავიდან დავწერე რო რაც შეიძლება კარგად შეესაბამებოდეს იარაღის ტიპს და პროგრესიც კარგი იყოს. ზოგადად მტრები უფრო მეტი მოდის ეხლა, მაგრამ უფრო ადვილად კვდებიან და ჩქარა დადიან რო ერთ ადგილზე არ იდგე სულ და ცოტა გაწევა გამოწევა გიწევდეს.. მემგონი ბევრად ჯობია ეხლა.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dead Ground

Unread post#46 » 01 Jan 2018 19:08

კი უფრო ბოდრად ითამაშება. მეორე ტურში ვერ გავედი, მგონი რაღაცას ვაკეთებ ნიტოდ, ან იარაღის ყიდვა უნდა ან რამე ეგეთი ხო? თან რო მკლავენ პირველიდან მაწყებინებს, ეგ იცი სავარაუდოთ მარა სტრანნია ეგეც. ბიჭო და ინტერფესში ვერ გავერკვიე წესიერად.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#47 » 01 Jan 2018 22:47

წყალი ეცადე ნაკლები დახარჯო, იმიტომ რომ შემდეგ ლეველშიც გადადის რაც გაქ. ხო, იარაღები უნდა ცვალო და პახოდუ თავერებიც უნდა ააფგრეიდო. permadeath-ია მაგიტომ იწყებ თავიდან, მაგრამ რაღაცეები უნდა დავამატო კიდევ რო მუღამიც მოემატოს. ტუტორიალიც უნდა გავაკეტო მერე. :D

დღეს დილიდან ვთამაშობ და ვაბალანსებ, გამოვყლევდი უკვე. )))))

ეხლა დროებით დავამატე F5 ასეივებს და F6 ალოუდებს quarters-ში როცა ხარ. თორე მეც თავიდან ვიწყებდი რო ვტესტავდი. )))

https://www.dropbox.com/s/rk9rpj7xks4ki ... d.zip?dl=0

- Added level 7
- Rebalanced most of the game
- Changed prices

მოკლედ 7 ლეველის ჩათვლით უკვე თითქმის ყველაფერი დავაბალანსე და თამაში შეიძლება.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#48 » 03 Jan 2018 18:00

>>>

https://www.dropbox.com/s/rk9rpj7xks4ki ... d.zip?dl=0

- Added all 11 levels
- Balance changes
- Finalized OST
- Main menu

თუ დახურავს ვინმე მედალი ეკუთვნის, იხურება მაგრამ ძალიან ძნელია. :D

ვსო, ლეველები მოვრჩი მთლიანად და ეხლა მენიუს და ტუტორიალს უნდა მივხედო და მერე უკვე დანარჩენი გმირები და არტიფაქტები.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#49 » 04 Jan 2018 05:01

Steam-ზე გაიარა review და coming soon-ია უკვე http://store.steampowered.com/app/778410/Dead_Ground
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dead Ground

Unread post#50 » 04 Jan 2018 05:13

ოო კაი ამბები მომხდარა აქ, ვეღარ მივადევნე თვალყური ზედა პოსტებს.
გილოცავ ახალ წელს ბედობას და ერლი ექსესს :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#51 » 04 Jan 2018 14:58

კი, საკმაოდ ბევრი რამე ვიჩალიჩე უკვე. :D გაიხარე, მეც გილოცავ! :))
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#52 » 05 Jan 2018 05:23

>>>

პაუზა, ბუნება და კაროჩე მთელი ამბები დავამატე :) https://www.dropbox.com/s/rk9rpj7xks4ki ... d.zip?dl=0

- Added game options
- Added health indicator
- Added control options
- Added gfx options
- Added windowed mode
- Added audio options
- Added pause
- Added confirmation dialogs
- Added new sounds
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#53 » 05 Jan 2018 09:09

არვიცი რატომ მაგრამ ჩემი გაკეთებული პირველად გამისწორდა ესე რო repeat-ზე მაქვს :D
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#54 » 10 Jan 2018 03:34

ახალი ჰიროუები დავამატე და კიდევ რაღაც რაღაცეები გავასწორე და შევცვალე. https://www.dropbox.com/s/rk9rpj7xks4ki ... d.zip?dl=0

>>>

უკვე EA რელიზს უახლოვდება. არტიფაქტები უნდა დავამატო, ინტრო/ენდ სქრინი, სტატები და აჩივმენტები და ალბათ გამოვუშვებ მერე უკვე EA-ში.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#55 » 10 Jan 2018 19:30

ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#56 » 14 Jan 2018 22:32

>>>

ახალი დეტალები
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#57 » 16 Jan 2018 23:31

phpBB [video]
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#58 » 23 Jan 2018 07:25

ხომ წინა კვირას ვერ ჩავუჯექი რაღაც დედლაინს ვრაშავდი დღეს ვითამაშე და ვიდეო ჩავწერე ჩემი პირველი თამაშის.
https://www.youtube.com/watch?v=LYnCOfrDCHU

კიდე ბაგი გამეძრო, რაღაც მომენტში ის რაღაც სნაიპერის Crosshair სკილი რო გამოვიყენე ძალიან ნელა მოფრინავდა მაგ სკილის იკონკა და დამებლოკა მაგ მომენტში Tower-ებთან და მაგათ სლოტებთან ინტერაქციის საშუალება. მგონი ბოსის სკრინიც გამოხტა მაგ დროს და ალტერნატიულად შეილება ეგ ყოფილიყო ბაგის მიზეზი, ან ბოსის სკრინი იმ სკილთან კომბოში.
რო მოვიგე ტური, შემგედ მეპზე აღარ იყო ბაგი.
https://www.youtube.com/watch?v=_qA_0mFlHyM


შთაბეჭდილებები:
ტუტორიალმა შემაძულა თავი, მორჩებოდა ფანჯარა, რამდენიმე წამიანი Delay იყო მეთქი მოვიდა თამაშის ჯერი და უცებ ახალი ფანჯარა მიბლოკავდა სკრინს. მერე დავიკიდე ტუტორიალის კითხვა და გავიჭედე, არ ვიცოდი რომ იარაღის გაყიდვას მთხოვდა და თავიდან დავიწყე თამაში მაგის გამო და რუტინულად წავიკითხე ტუტორიალი და მერე თავიდან რომ გამიშვა ისევ New Game დაიწყეო დავიბენი და გამიტყდასავით. https://www.youtube.com/watch?v=dAuSyBOqDJU
HealthBar - რატომ არ აქ პლეიერს თავზე პატარა?
თავიდან Fun არის თამაში ეს პლეირის და რუკის შესწავლას რომ იწყებ.
2~3 დღე ცოტა ტასკა იყო
4~5 დღე რომ აიკრიფა ტემპმა საინტერესო გახდა თამაში ისე მუღამიანი.
5 დღე რომ დავკარგე სიტუაციაზე კონტროლი ეგრევე დამენძრა და გზაც არ მქონდა recovery-ის. აი რამე რომ იყოს წიპა Tower-ები ავაფეთქო დიდ დემეჯზე მარა დავკარგო Tower ან რამე კაი იქნებოდა.

სტატები, აპგრეიდები და იარაღები ძაან ბევრი არჩევანია და დამეზარა გარკვევა შიგნი. თან არ ვიცოდი რისგან დამეწყო გარჩევა. პახოდუ მგონი არ აქ ხო თამაშს რაღაც Overview სკრინი რომ საერთო აპგრეიდ პროგრესი და შედეგი ნახო? რამე ტუფთა Base Defense PROGRESS 50% ან რამე რომ იყოს უკვე მიზანს მომცემდა და ორიენტრის.

Tower მანამ არ ვიყიდი რომ ვერ იგებ რას აკეთებს გატეხა. ანუ პირველადი Unlock. შიგნით უკვე გასაგებია აპგრეიდის ხე.

საერთო ჯამში კარგი და საინტერესო სტარტია და თამაშადაც შეიკრა უკვე. რევიუს დაწერა მინდოდა მარა არაო სტიმმა, ჯერ დაპაბლიშდესო. GJ GL.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dead Ground

Unread post#59 » 23 Jan 2018 13:14

- სკილებში და იარაღებში გარკვევა უფრო გამარტივებული რო იყოს კაი იქნება. ვერ აუღე ჩემით ალღო თავიდან.
- თაუერები და მაღაზია ვერ განვასხვავე ერთმანეთისგან, ერთ მწკრივში როა უცებ ვერ ხვდები რო სხვადასხვა რამეა. რამე ვიზუალურად განმასხვავებელი ელემენტი ჭირდება ალბათ.
- მაღაზიაში რო ხარ და შენი ნივთები იქიდან რო უნდა გაყიდო და ინვენტარი კიდე ვაფშე სხვაგან რო გაქ ეგ დამაბნეველია. მაღაზიაში რო მარტო ყიდვა იყოს და ინვენტარიდან პახოდუ გაყიდვა შეილებოდეს უფრო გასაგები იქნება.

თითონ თამაშის პროცესი ძაან მომეწონა, გასართობია და ჩამთრევი.
ასწორებს ცალკე პერსონაჟი რო გყავს, თავის იარაღებით და სპეშალებით. მერე მაგას რო ემატება თაუერები და იმათი ოფციები, ეკრანზე უკვე რაღაც მაგარი ექშენი იდება.
კრიტიკულ მომენტებში თაუერების აფეთქების იდეა მეც მომეწონა.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dead Ground

Unread post#60 » 23 Jan 2018 13:32

ვითამაშე მეც, ბაგები არ შმეხვედრია მარა ძირითადში ვეთანხმები კიპერას.
ტუტორიალის სქრინებია მოსაბეზრებელია. რამენაირად თუ შეიძლება გამარტივდეს კაი იქნებოდა. მაგალIად ერთ დიდ სქრინზე რო იკონკებით და მინიშნებებით რო ეწეროს ყველაფერი.
New Game-ის შემდეგ შეთავაზება ჯობია იყოს ტუტორიალისთვის უნდა მოთამშეს თუ არა. იარაღს რო მაყიდინებს და რაღაც გეიმფლეის მხრივ აზრი არ აქვს, ისედაც უნდა მიხვდეს მაგას მოთამაშე.
მხუთე ვეივიდან რთულდება ძალიან, წყლის წვეთები აღარ მყოფნის რო თავიდანვე კარგი ბაზები ავაშენო :(
ბაჩომაც სწორი თქვა, თავიდან ვერ მივხვდი ეს შენობები რას აკეთებდა ბაზაში და მეგონა რამე უნდა მეყიდა მაგედან. ცალკე კომბატ შენობები რო გამოიყოს და მაღაცია და ინვენტარი ერთად იყოს კაი იქნება, არაა აუცილებელი რუკაზე შეიცვალოს, პროსტა რამე განმასხვავებელი რო ედოს.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “Digital”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests