Riskers, პროექტი

ციფრული პროდუქტის < ანონსი < რელიზი < მიმოხილვა < გამოცდილება < ჩემი პროექტი
User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Riskers

Unread post#61 » 19 Jan 2017 06:09

კარგი ჩანს. ტყვიები რო ცოტა დიდი იყოს, და კამერა ცოტა ჩამორჩებოდეს მაღალ სიჩქარეზე ეგეთი ვეშები მოუხდებოდა. დაჯახებაზე კამერა შეიკი გიდევს ხო მანქანზე?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#62 » 19 Jan 2017 15:40

ტყვიები არ მინდა სხვა თამაშებივით რო დიდი იყოს არ უხდება ამ სტილს, კამერა არაა ფიქსირებული gif-ში არ ჩანს კარგად პროსტა თორე GTA2-ის სტილშია ზუსტად სიჩქარესთან ერთად უკან იწევა და წინ რა ხდება იმას გაჩვენებს. დაჯახებაზე კი ადევს.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11700

Re: Riskers

Unread post#63 » 20 Jan 2017 04:16

ეხა გიფს უყურებდი, მაგარი ატმოსფერულია და ქალაქის რანდომ ელემენტები მომაწვა. ჩამოვწერ იქნებ მოგეწონოს რომელიმე

ველოსიპეტი
კატები
ძაღლები
ვირთხები ))
ნაგვის გახსნილი ურნები მანქანით რო შეგილია გატანა
ოთკუთხედი წყლის გასასვლელი "ტრაპი" თუ რაც ქვია, გზებზე რაც არი
მოციმციმე სარეკლამო აბრები
მეტროს ჩასასვლელები ან უბრალოდ გადასასვლელები


სახლების ეზოს მხარეს
გუბეები, დამტვრეული მანქანები, ხის ზაბორი, ბომჟები რკინის ბიდონში რო ცეცხლიაქვთ დანთებული, კალადბურთის მოედანი (რამე მისიაც წავა, თუნდაც ხელებით ჩხუბი უბანი უბანზე)))

შედარებით მარტივად გასაკეთებელი თუ მომივა რამე კიდე დავწერ

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#64 » 22 Jan 2017 04:06

კარგი იდეებია, ვირთხები მემგონი გაასწორებს :D მაგრამ რამდენად გამოვა დახატვა top down-ში არვიცი ან პატარა გამოვა ძაან, ყოველ შემთხვევაში ვცდი რაღაცეებს თუ ჩაჯდა კარგი იქნება.

მოკლედ იდეები ბევრი მაქ ჩამოწერილი უკვე, მთელი თამაშის დასამთავრებლად რაც საჭიროა ყველაფერი მიწერია მემგონი. :)

side მისიები, skill სისტემა, კლუბები random generated მისიებით, ახალი იარაღები, collectibles, და კიდევ ბევრი სხვა რამე..

>>>

ახალი დეტალები ჩრდილებზე

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11700

Re: Riskers

Unread post#65 » 22 Jan 2017 22:18

v0.5 ისეთ ვიდზეა ცვეტში მომინდებოდა ნახვა

პროსტა ქვევით განსხვავება ვერ ვნახე off low ultra-ზე

ბიჭო ტრამვაი ან ავტაბუსი იქნებოდა კიდე თემა
ვაფშე ძველი სავეცკი მარშუტკები რო იყო, შუაში რო ქონდა დიდი კარები ეგ ))
კაფეები გარეთ გამოტანილი მაგიდებით, ქოლგებით
ბენზოკალონკა )))
მდინარე და ხიდები (მაგას ვიცი რო არ დაამატებ მარა ისე პროსტა))
ბოზების რამე კლანი, GTA-ში ხო არი კლანები და ეგეთ პონტში, ოღონ ამათ თან რო ტ..დე და თან რო კვარტალს აკონტროლებდნენ

პროსტა იდეის პონტში რა გაასწორებდა იცი კიდე, რამე მცირე ობიექტებში შესვლა რო შეგეძლოს და სახურავი რო ქრებოდეს, შიგნით რო ჩანდეს რა ხდება და გარშემო ფონი შავდებოდეს. რაღაც კაი Fილს შემოიტანდა ქალაქში ბოდიალში

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#66 » 22 Jan 2017 23:24

ხო პატარა გამოვიდა სქრინშოტი და არ ჩანს კარგად. მაგარი იდეებია, პროსტა ისეთი რაღაცეებია გადაკეთება დაჭირდება სერიოზული რო ვიჩალიჩო ეგეთი რაღაცეები და ძალიან დიდხანს მოვუნდები პროსტა, თან რო ვიცოდე რა შედეგს მოიტანს, ღირს არ ღირს მაგდენი დროის დაკარგვა.. კარგი იქნებოდა. მოკლედ თუ რამეა Riskers 2 ისთვის გადავინახავ. :)

ახალი განათება და ფერების შეიდერი.

>>>

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11700

Re: Riskers

Unread post#67 » 23 Jan 2017 00:51

რა თემაა? ანუ ზედა ჩართულია, ქვედა გამორთული?

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#68 » 23 Jan 2017 00:54

არა ეს ახალი სქრინებია პროსტა, ორივეში ჩართულია ყველაფერი. :) დღე/ღამის პონტში იცვლება ფერები ახალი შეიდერით და მაგრად მოუხდა, ვაფშე სხვა ვიდზე გაიჩითა და განათებაც ახალია ღამე.

ახალი აფეთქების ეფექტი

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#69 » 28 Jan 2017 03:16

დინო და gif-ები ახალი ვერსიიდან. ;D

>>>

>>>

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11700

Re: Riskers

Unread post#70 » 28 Jan 2017 03:32

აი დინო აღარ ვიცი უკვე )))
ყვავი ძაან კაი იდეაა, არსად არ მინახია ))
აფეთქებაზე კამერის შეიქიც ასწორებს
დემოს საინსტალაციოს რო განაახლებ დაწერე

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#71 » 28 Jan 2017 03:59

დინო არის რედ რინგის ერთერთი ჰიტმენი. :)

gameplay-ს პონტში ახალი რაც დაემატება და გეგმაშია არის 10-მდე სხვა და სხვა skill-ები, რომელიც side მისიების გაკეთებით დაგროვებული ქულებით გაიხსნება gym-ში. კიდევ, ყველაზე საინტერესო რაც იქნება ალბათ არის ის რომ ქალაქში იქნება 4 განსხვავებული კლუბი (fighting, racing, rampage, shooting) რომელიც რანდომზე გააძრობს მისიებს და ანუ რამდენჯერაც გინდა იმდენჯერ გაივლი განსხვავებულ ვარიანტებს. Rampage-ში ანუ ისეთი მისიები იქნება ძველ GTA-ში რო იყო 50 კაცი რო უნდა დააგდო ქალაქში ან RPG-თი მანქანები რო უნდა ააფეთქო, მოკლედ ქაოსური მისიები და შესაბამისად რამე შიზო/მენტალ რაღაც კლუბი იქნება. ))

წესით საინტერესო გამოვა რანდომ მისიები რასაც ვფიქრობ და ვისაც სთორი დახურული ექნება უკვე ან ვისაც საერთოდ არ აინტერესებს სთორი ცალკე გასართობის პონტში გაასწორებს. თან ყველა კლუბს თავისი unlockable ექნება რაღაც, მაგალითად 10 მისიაზე რაღაც გაიხსნება თამაშში.

ჯერ მთავარი მიზანი მაინც cut scene-ების და სთორი მისიების ბოლომდე დამთავრებაა და თუ იგივე რითმში გავაგრძელე მუშაობა წესით მარტის ბოლოს დამთავრებული უნდა მქონდეს სთორი მისიები.

ერთი კარგი ამბავია კიდევ, ერთ ერთი publisher-ი დამიკავშირდა რომ დაინტერესებულია Riskers-ით და ეხლა ველაპარაკები რაღაც დეტალებზე.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Riskers

Unread post#72 » 28 Jan 2017 10:22

ესეთი ხედის თამაშებში ძველებში კიდე იყო ღრუბლები ხოლმე, პროსტა ოდნავ მუქი ტექსტურის ბლობი ნელა გადაუფრენდა ხოლმე ტერიტორიას. მაგარი მისწორდებოდა. ვისუალურად მოუხდება თუ არა მანდ არ ვიცი, მარა ერთერთი ისეთი feature არის ეხა არცერთ თამაშს არ აქ თითქმის.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#73 » 28 Jan 2017 22:44

არის ღრუბლების ჩრდილებიც პროსტა ლაითიად ადევს.

v0.5.1.2

- New driving camera
- New sounds
- New soundtracks
- Improved car handling
- New tiles
- New cutscenes
- Added fade in/out when changing levels
- Changed car rotation origin
- Fixed NPC line of sight (tables no longer block the vision)
- Added menu
- Added saving/loading
- New player camera
- Police car chase
- Improved shadows
- Added low and ultra quality shadows
- Added color curves shader (changed day/night colors)
- Added traffic lights lighting
- New explosions
- Added crows
- Updated launcher and icon
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11700

Re: Riskers

Unread post#74 » 29 Jan 2017 00:23

განათებამ საერთოდ სხვა თამაში გახადა. მაგრად უხდება.
ხალხის ჩრდილებია ძაან საკაიფო, გამოკვეთა ფეხით მოსიარულეები და ეგეც +1-ია
ყვავი კაია, მარა ხშირად დაფრინავს და არაბუნებრივად ჩანს მერე
გზაჯვარედინებზე გზა არი არასწორად დახაზული. ზოლები არ უნდა წესით
ქათსინებში Press The Button ძაან ჩქარა ციმციმებს და კომიქსის გაჩენის დინამიკას არღვევს, ის ნელა ჩდება. ციმციმის გარეშეც გააკეთებს ეგ თავის ფუნქციას მგონი
მანქანაში მეორე მხარიდანაც რო ჯდებოდეს ეგეც გაასწორებდა
თუ დავიჭერ რამეს დავწერ კიდე

User avatar
SLaYeR
Posts: 6138

Re: Riskers

Unread post#75 » 29 Jan 2017 04:01

აუ ჯოისტიკის საფორთი გაასწორებს ამაზე. პირდაპირ xinput რო პირდაპირ ხედავდეს ბოქსის კონტროლერს (ან ნებისმიერ გადაყვანილს როგორც ბოქსის)
ხო მე კაი ხანია საუძვლიანად არ გამიტესტავს და ეხლა ჩავუჯექი მთლაინად. ნუ კომბატი აქამდეც ვნახე და ეხლა რო გავაგრძელე უკვე შეეტყო რო სხვა მუღამში გადაიყვანა, თან ეს კომბატის ლეველები რაც იყო ნელნელა ჩელენჯის ზრდა ეტყობა და უხდება ეგ, მინდა რო ბოლომე მასე გაგრძელდეს და ეგ ნაწილი ფაქტიურად კარგი ხარისხის მაჩვენებელი ინება უკვე. კლუბი იყო ძალიან მაგარი, მიპარვითაც ბეისბოლის ბიტით ვხოცავდი და იარაღითაც ვიტყუებდი, ერთი 30ჯერ მოვკვდი ალბათ და მაგრა გამისწორდა დამუღამება და ჩასაფრებები რო დავიწყე.
ეხლა კითხვები და ლოგი:
პოლიციელს მივარტყი მანქანა და გადმოდი თორე გესვრიო მითხრა, გადავედი და ეგრევე მესროლა :D:D რესპაუნზე ისევ ის იდგა და მასე უნდა იყოს?
კაცები რო დადიან მაგათ ლაპარაკს ვკითხულობდი და აზრი გამიჩნდა რო ხო არ შეიძლება ზოგი ლაპარაკობდეს და ზოგი ფიქრობდეს და ფიქრის ტექტს სხვანაირი bubble ქონდეს რო განსხვავდებოდეს?
ყვავი ბევრს დაფრინავს, ცოტა შემცირება კაი იქნება ნაღდად :D
მანქანებზე რეფლექტი ძალიან დატვირთავს სისტემას? საინტერესო იქნებოდა ელვას რო ირეკლავდნენ.
კაცებს ნელა რო ვეჯახები თუა შესაძლებელი რო დააკომენტარონ და თავისით გავიდნენ გვრდით.
ბოძებზე დაჯახებისას რო წაიქცეს ბოძები კაი იქნება თუ რთული არაა მაგის შეცვლა.
ნივტებზე და მისიაზე მისასვლელ ფოინთებზე რო ციმციმებს, ეგ ერთმანეთისგან რო განსხვავდებოდეს ცოტა კარგი იქნება.
იარაღის სროლისას კომიქსის bubble-ები რო ამოდიოდეს მოუხდებოდა მგონი BLAM BLAM და BRAKABRAKA როა ხოლმე :D:D
ჰორიზონტალურ გზებზე რატომღაც ორგან შევატყვე FPS-ის ვარდნა, სხვაგან არსად არ მივარდება.
ვიღაც ტიპმა რენდომზე იარაღი გამიძრო ქალაქში კუბო რო მიმყავდა მანქანით, გზიდან გადავედი და პოლიციელი იყო თუ რამე ბაზას მივადექი და მაგიტო?
ნახატებზე მოძრაობა თითქოს არღვევს სცენის გადმოცემას, მე პირადად მირჩევნია მეტი პანელი იყოს :D
კლუბში კაცები კარების უკან იჭედებოდნენ და ვერ გამოდიოდნენ.
რეისინგში მანქანა ძალიან ნელია და შანსი არ მაქვს გასწრების. ნელი მანქანით მივედი და მაგიტომ ხო არა?
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#76 » 29 Jan 2017 18:22

ჯოისტიკის საფორთს ბოლოსკენ მივხედავ უკვე თუ შევძლებ. :)

პოლიციელს მივარტყი მანქანა და გადმოდი თორე გესვრიო მითხრა, გადავედი და ეგრევე მესროლა :D:D რესპაუნზე ისევ ის იდგა და მასე უნდა იყოს?

ეგ თუ დაარღვევ რამეს აღარ დაგზოგავენ უკვე :D და წესით სხვა რამეს უნდა ამბობდნენ შევცვლი მერე ალბათ. აფერისტები გამოდიან ამ ეტაპზე ყველა პონტში გესვრიან.
კაცები რო დადიან მაგათ ლაპარაკს ვკითხულობდი და აზრი გამიჩნდა რო ხო არ შეიძლება ზოგი ლაპარაკობდეს და ზოგი ფიქრობდეს და ფიქრის ტექტს სხვანაირი bubble ქონდეს რო განსხვავდებოდეს?

კარგი აზრია ეს, თუ არ დამეზარა მერე შევცვლი მაგას.

ყვავს შევუმცირე ცოტა უკვე სიხშირე.
კაცებს ნელა რო ვეჯახები თუა შესაძლებელი რო დააკომენტარონ და თავისით გავიდნენ გვრდით.

დავამატებ, კიდევ სხვა შემთხვევებიც არის როცა რამის თქმა შეუძლიათ/დაკომენტარება და სხვებსაც დავამატებ.
ნივტებზე და მისიაზე მისასვლელ ფოინთებზე რო ციმციმებს, ეგ ერთმანეთისგან რო განსხვავდებოდეს ცოტა კარგი იქნება.

მაგასაც შევცვლი უკეთესი ვარიანტით მერე.
იარაღის სროლისას კომიქსის bubble-ები რო ამოდიოდეს მოუხდებოდა მგონი BLAM BLAM და BRAKABRAKA როა ხოლმე :D:D

კი მეც ვფიქრობდი ხო არ დავამატო თქო იარაღებზეც და დავამატებ სიაში ამასაც. :)
ჰორიზონტალურ გზებზე რატომღაც ორგან შევატყვე FPS-ის ვარდნა, სხვაგან არსად არ მივარდება.
ვიღაც ტიპმა რენდომზე იარაღი გამიძრო ქალაქში კუბო რო მიმყავდა მანქანით, გზიდან გადავედი და პოლიციელი იყო თუ რამე ბაზას მივადექი და მაგიტო?

პოლიციელი იქნებოდა ალბათ. :D
ნახატებზე მოძრაობა თითქოს არღვევს სცენის გადმოცემას, მე პირადად მირჩევნია მეტი პანელი იყოს

ვეცდები ეხლა რო ანიმაციის სიჩქარე შევცვალო და იქნებ უფრო ჩაჯდეს მთლიანობაში.
რეისინგში მანქანა ძალიან ნელია და შანსი არ მაქვს გასწრების. ნელი მანქანით მივედი და მაგიტომ ხო არა?

არა, მანქანას თავისით გირჩევს. მე ვეღარ ვხვდები უკვე იმდენჯერ გავტესტე და გავაადვილებ კიდე, ეხლა წესით ისეა რო ერთხელ მაინც თუ დაეჯახე მერე თითქმის აღარ გაქვს მოგების შანსი. რამდენჯერაც ეჯახები მაქსიმალური სისწრაფეც აკლდება მერე მანქანას. :/ შევცვლი მაგასაც რო ცოტა ნაკლებად აკლდებოდეს.

გაიხარე გატესტისთვის მადლობა, მარტო მე რო ვტესტავ ვეღარ ვატყობ ხოლმე რა არის შესაცვლელი . :)
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6138

Re: Riskers

Unread post#77 » 29 Jan 2017 23:22

ხო ეს მანქანის სიჩქარე ჯობია რო ემატებოდეს ისევ, ანუ უფრო იოლი ჯობია იყოს რა და გაძნელებით optional მისიები გაძნელდეს. ეხლა ფაქტიურად მინიმუმია შანსი, პატარა დაჯახებაზე კვდება მანქანა :D

ისე რამენაირად თუა შესაძლებელი რო სეივ ფაილივით გაკეთდეს ტესტირებისთვის, თორე continue-ზე არ მაგრძელებინებს.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#78 » 30 Jan 2017 00:03

ეხლა ჩავუჯექი და გავასწორე racing მისია, შედარებით ნაკლებად აკლდება სისწრაფე დამტვრეულზე და სხვა მანქანების სისწრაფეზეც შეზღუდვა გავუკეთე.

ვა სტრანია, წესით უნდა მუშაობდეს continue, ეგრევე მისიიდან არ იწყებს პროსტა მისასვლელი გზა როა ეგ თავიდან უნდა გაიარო. ნახე აბა თუ არა შევხედავ მერე. ვაფშე თავიდან იწყებს continue-ს დროს?
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6138

Re: Riskers

Unread post#79 » 30 Jan 2017 00:09

ვაჰ Continue მივეცი ეხლა და რეისინგზე დამსვა. გუშინ არადა სპეციალურად Continue-ს დავაჭირე და პირველი მისიიდან დაიწყო :D:D 99% ვიცი რო New Game-ზე არ დამიჭერია :D:D მაგის გამო სეივ ფაილებს ვსერჩავდი სად შეიძლება ყფილიყო და ვერ ვიპოვე. ნუ ძალიან კარგია რახან აგრძელებს. ეხლა ახალი ვერსია რო გადმოვწერო გააგრძელებს რეისინგიდან ხო? appdata-ში ინახავს სეივებს?
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Riskers

Unread post#80 » 30 Jan 2017 00:15

ვა საინტერესოა. :D რავი მე რამდენჯერაც ვცადე ნორმალურად აგრძელებს continue. დააკვირდი აბა და თუ რამე ნიტოა მითხარი და გავასწორებ.

AppData\Local\Riskers-ში ინახავს save-ს. ახალ ვერსიაზეც გააგრძელებს უპრობლემოდ. :)
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Return to “Digital”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


cron